PDA

Zobacz pełną wersję : d13b7 kilka pytan



mlodyxx
18-07-12, 00:44
moglby mnie ktos troche uswiadomic , jaka jest roznica miedzy d13b7 na kompie od d15b7. a na kompie przystosowanym do d13b7? jak to sie ma do osiagow i spalania ? bo kiedys jak zrobilem d13b7 na kompie p06seryjnym to osiagi byly niezle< porownywalne do d15b7 tylko w trasie to palilo 8 litrow a d15b7 pali mi 6 wiec mysle ze byl z lekka przepal .
z racji tegoo ze znow bede takie cos robil chcialbym to ogaranc , tylko nie wiem czy oplaci sie dlubac ecu i czy przyniesie to jakis efekt .
jeszcze jedno pytanie zostawiac walek z d13 czy klasc z b7 nie bede z tego robil skarbonki ale pasowalo by zeby to jakos jechalo przynajmniej jak zwykle 1,5

jogal
18-07-12, 22:08
Rożnica jest taka, że mapa d13b7 jest to mapa ze strojonego silnika d13b7 czyli ma dopasowane dawki paliwa i kąty zapłonu konkretnie pod ten silnik, dzięki czemu silnik ten jest bardziej elastyczny, mocniejszy i oszczędniejszy (spalanie średnio 6.5L a nie 8.5L jak na mapie z d15). Jeśli chodzi o wałek to ja polecam z d15b2 ponieważ jest wyższy od tego z d15b7.

mlodyxx
19-07-12, 00:18
Podziakowal o takie info mi wlasnie chodzilo pozostaje jeszcze tylko kwestia ktore kolko by do tego walka trzeba zalozyc d13b2 czy d15b2 regulowanego raczej kladl w ten odrzutowiec chyba nie bede ,

soldi
19-07-12, 10:53
d13b7? przecież to silnik z logo na obd2 więc jak go na p06 napędzasz?

malinkie
19-07-12, 12:17
D13b7 to silnik d13 z kompem i osprzętem od b7.

soldi
19-07-12, 13:08
D13B7

Found in:
1998–2001 Honda Logo 3D/5D
Displacement : 1,343 cc (82.0 cu in)
Bore and Stroke : 75.0 x 76.0 mm
Compression : 9.2
Power : 66 PS (48.5 kW; 65.1 hp) at 5,000 rpm
Torque : 11.3 kg&#183;m (110.8 N&#183;m; 81.7 lb&#183;ft) at 2,500 rpm
Valvetrain : SOHC (2 valves per cylinder)
Fuel Control : Multi-point fuel Injection, PGM-FI


nazwotworstwo pełną gębą ;) czyli d15b2 z czapką od z6 to jest d15z6? :D a może d15b6..

mlodyxx
19-07-12, 20:33
swapa z logo to robil nie bede potrzebuje tylko cos zblizonego osiagami do d15b7 co nie bedzie brac oleju i jakos jezdzic i tak mysle nad d13 bo bylo najtansze , mam ej2 do odrestaurowania od postaw i tak mysle co tam wsadzic zeby sie mto turlalo ,jeszcze mysle nad f18 z accorda 6gen ale za bardzo czasu na taka dlubanine nie mam bo z sama buda mi sie z 3 tygodnie zejdzie zeby ja ogarnac

Lune
20-07-12, 10:04
Apropo F18 (F18B2), w rodzinie przewineły się dwa accordy z tym silnikiem - ten silnik lubi olej :)

Saiti
20-07-12, 11:59
Jeśli chodzi o wałek to ja polecam z d15b2 ponieważ jest wyższy od tego z d15b7.

To te silniki są takie same czy nie? Różnią się tylko osprzętem czy nie?

Lune
20-07-12, 13:44
D15B7 a D15B2 różnią się wałkiem rozrządu i osprzętem :)

mlodyxx
21-07-12, 09:01
tlokami podobno tez ale nie rozbieralem b7 takze nie dam 100%pewnosci ,


Apropo F18 (F18B2), w rodzinie przewineły się dwa accordy z tym silnikiem - ten silnik lubi olej :) swapa bym mial od kumpla z angola jest jeszcze w budzie takze by sie sprawdzilo ,tylko mysle czy to warto swapowac w 18 letnim aucie

qureku.
21-07-12, 09:46
swapa bym mial od kumpla z angola jest jeszcze w budzie takze by sie sprawdzilo ,tylko mysle czy to warto swapowac w 18 letnim aucie

A co z łapami ?. Nie jest przypadkiem tak, że rzeźby jest tyle samo co przy wkładaniu H serii ?

mlodyxx
22-07-12, 05:27
rzezba moze i taka sama tylko ze tu bym mial za 1500zl wszystko co mi potrzebne a lapy zrobic samemu zadna filozofia tylko trzeba troche posiedziec mysle ze z dwa dni by same lapy zajely zeby je zrobic perfekt

Yotomeczek86
22-07-12, 12:53
Nie zapominaj że półośki też nie będą p&p

mlodyxx
23-07-12, 21:48
na poloski akurat mam patent

piotrsz44
28-07-12, 01:22
witam przepraszam ze pisze na tym forum ale mam problem nie wiem jak napiąć pasek rozrządu w civic z silnikiem d13b2 on się sam napina czy trzeba samemu napiąć? z góry dzięki

Saiti
28-07-12, 10:03
witam przepraszam ze pisze na tym forum ale mam problem nie wiem jak napiąć pasek rozrządu w civic z silnikiem d13b2 on się sam napina czy trzeba samemu napiąć? z góry dzięki

Załóż pasek, zakręć wałem, skręć napinacz :)

piotrsz44
28-07-12, 10:57
to wtedy to jest napinacz który się sam napina tak ? miałem tak zrobione to pasek był moim zdaniem za luźny boje się ze mi przeskoczy przez zęby

piotrsz44
28-07-12, 15:23
Załóż pasek, zakręć wałem, skręć napinacz :) to wtedy to jest napinacz który się sam napina tak ? miałem tak zrobione to pasek był moim zdaniem za luźny boje się ze mi przeskoczy przez zęby