Zobacz pełną wersję : d13b7 kilka pytan
moglby mnie ktos troche uswiadomic , jaka jest roznica miedzy d13b7 na kompie od d15b7. a na kompie przystosowanym do d13b7? jak to sie ma do osiagow i spalania ? bo kiedys jak zrobilem d13b7 na kompie p06seryjnym to osiagi byly niezle< porownywalne do d15b7 tylko w trasie to palilo 8 litrow a d15b7 pali mi 6 wiec mysle ze byl z lekka przepal .
z racji tegoo ze znow bede takie cos robil chcialbym to ogaranc , tylko nie wiem czy oplaci sie dlubac ecu i czy przyniesie to jakis efekt .
jeszcze jedno pytanie zostawiac walek z d13 czy klasc z b7 nie bede z tego robil skarbonki ale pasowalo by zeby to jakos jechalo przynajmniej jak zwykle 1,5
Rożnica jest taka, że mapa d13b7 jest to mapa ze strojonego silnika d13b7 czyli ma dopasowane dawki paliwa i kąty zapłonu konkretnie pod ten silnik, dzięki czemu silnik ten jest bardziej elastyczny, mocniejszy i oszczędniejszy (spalanie średnio 6.5L a nie 8.5L jak na mapie z d15). Jeśli chodzi o wałek to ja polecam z d15b2 ponieważ jest wyższy od tego z d15b7.
Podziakowal o takie info mi wlasnie chodzilo pozostaje jeszcze tylko kwestia ktore kolko by do tego walka trzeba zalozyc d13b2 czy d15b2 regulowanego raczej kladl w ten odrzutowiec chyba nie bede ,
d13b7? przecież to silnik z logo na obd2 więc jak go na p06 napędzasz?
D13b7 to silnik d13 z kompem i osprzętem od b7.
D13B7
Found in:
1998–2001 Honda Logo 3D/5D
Displacement : 1,343 cc (82.0 cu in)
Bore and Stroke : 75.0 x 76.0 mm
Compression : 9.2
Power : 66 PS (48.5 kW; 65.1 hp) at 5,000 rpm
Torque : 11.3 kg·m (110.8 N·m; 81.7 lb·ft) at 2,500 rpm
Valvetrain : SOHC (2 valves per cylinder)
Fuel Control : Multi-point fuel Injection, PGM-FI
nazwotworstwo pełną gębą ;) czyli d15b2 z czapką od z6 to jest d15z6? :D a może d15b6..
swapa z logo to robil nie bede potrzebuje tylko cos zblizonego osiagami do d15b7 co nie bedzie brac oleju i jakos jezdzic i tak mysle nad d13 bo bylo najtansze , mam ej2 do odrestaurowania od postaw i tak mysle co tam wsadzic zeby sie mto turlalo ,jeszcze mysle nad f18 z accorda 6gen ale za bardzo czasu na taka dlubanine nie mam bo z sama buda mi sie z 3 tygodnie zejdzie zeby ja ogarnac
Apropo F18 (F18B2), w rodzinie przewineły się dwa accordy z tym silnikiem - ten silnik lubi olej :)
Jeśli chodzi o wałek to ja polecam z d15b2 ponieważ jest wyższy od tego z d15b7.
To te silniki są takie same czy nie? Różnią się tylko osprzętem czy nie?
D15B7 a D15B2 różnią się wałkiem rozrządu i osprzętem :)
tlokami podobno tez ale nie rozbieralem b7 takze nie dam 100%pewnosci ,
Apropo F18 (F18B2), w rodzinie przewineły się dwa accordy z tym silnikiem - ten silnik lubi olej :) swapa bym mial od kumpla z angola jest jeszcze w budzie takze by sie sprawdzilo ,tylko mysle czy to warto swapowac w 18 letnim aucie
swapa bym mial od kumpla z angola jest jeszcze w budzie takze by sie sprawdzilo ,tylko mysle czy to warto swapowac w 18 letnim aucie
A co z łapami ?. Nie jest przypadkiem tak, że rzeźby jest tyle samo co przy wkładaniu H serii ?
rzezba moze i taka sama tylko ze tu bym mial za 1500zl wszystko co mi potrzebne a lapy zrobic samemu zadna filozofia tylko trzeba troche posiedziec mysle ze z dwa dni by same lapy zajely zeby je zrobic perfekt
Yotomeczek86
22-07-12, 12:53
Nie zapominaj że półośki też nie będą p&p
na poloski akurat mam patent
witam przepraszam ze pisze na tym forum ale mam problem nie wiem jak napiąć pasek rozrządu w civic z silnikiem d13b2 on się sam napina czy trzeba samemu napiąć? z góry dzięki
witam przepraszam ze pisze na tym forum ale mam problem nie wiem jak napiąć pasek rozrządu w civic z silnikiem d13b2 on się sam napina czy trzeba samemu napiąć? z góry dzięki
Załóż pasek, zakręć wałem, skręć napinacz :)
to wtedy to jest napinacz który się sam napina tak ? miałem tak zrobione to pasek był moim zdaniem za luźny boje się ze mi przeskoczy przez zęby
Załóż pasek, zakręć wałem, skręć napinacz :) to wtedy to jest napinacz który się sam napina tak ? miałem tak zrobione to pasek był moim zdaniem za luźny boje się ze mi przeskoczy przez zęby
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.