klonek
20-08-07, 11:21
Witam
Chciałem się zapytać czy ktoś się spotkał z takim problemem.
Mianowicie jak obrotomierz przekracza 3000 obrotów niezależnie od wrzuconego biegu, w kabinie samochodu bardzo słychać pracę silnika. Natomiast jak obroty przekroczą na oko 3700-3800 RPM wówczas praca silnika jest znacznie cichsza.
Tak samo jest jak zaczynam hamowanie silnikiem, to do 4000 obrotów odgłosy są w miarę ciche natomiast poniżej 4000 do 3000 obrotów wówczas "buczy" w środku jak by miało tłumik rozwalić.
Dodam, że ostatnio miałem wymieniamy środkowy tłumik, ale wcześniej przed wymianą tłumika miałem opisany problem.
Chciałem się zapytać czy ktoś się spotkał z takim problemem.
Mianowicie jak obrotomierz przekracza 3000 obrotów niezależnie od wrzuconego biegu, w kabinie samochodu bardzo słychać pracę silnika. Natomiast jak obroty przekroczą na oko 3700-3800 RPM wówczas praca silnika jest znacznie cichsza.
Tak samo jest jak zaczynam hamowanie silnikiem, to do 4000 obrotów odgłosy są w miarę ciche natomiast poniżej 4000 do 3000 obrotów wówczas "buczy" w środku jak by miało tłumik rozwalić.
Dodam, że ostatnio miałem wymieniamy środkowy tłumik, ale wcześniej przed wymianą tłumika miałem opisany problem.