Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Jaka Kompresja w D16z6?

Daniel911
16-07-12, 10:38
Witam jak powinna być kompresja na cylindrach 1.6 D16z6 125KM?

Whiplash
16-07-12, 15:56
ok 13 barow na cieplym, jak jest wiecej to lepiej :)

Daniel911
16-07-12, 17:51
Dzięki wielkie:)

hollyblood
14-08-12, 20:05
dzis mierzylem u siebie. W serii po kapitalnym remoncie wychodzilo po ok 11.9- 12 na kazdym po ronwno. To dobrze czy nie? silnik ma 3k km pod remontu, pomiar robiony na cieplym silniku.

reaktor
14-08-12, 20:38
bardzo dobrze

ok 13 barow na cieplym, jak jest wiecej to lepiej :)

nie koniecznie wiecej to lepiej

hollyblood
14-08-12, 21:11
dzieki :) przez 3tys km zylem w niepewnosci :) remont robilem w calosci wlasnorecznie a nie jestem mechanikiem.(teleinformatyk z wykształcenia :))

pytonmt
21-02-14, 12:29
podepnę się pod temat z tym ze mam silnik D15Z8 .coś mi ostatnio zaczęło ubywać oliwy,dziś zmierzyłem kompresje wyszło 14.1 / 14.1 / 14.2 / 14.3 /mierzone na ciepłym.jest dobrze? wystarczy wymiana uszczelniaczy żeby nie piło oliwy?

reaktor
21-02-14, 13:32
wystarczy wymiana uszczelniaczy żeby nie piło oliwy?

nikt ci na to nie odpowie

lozek
21-02-14, 13:47
podepnę się pod temat z tym ze mam silnik D15Z8 .coś mi ostatnio zaczęło ubywać oliwy,dziś zmierzyłem kompresje wyszło 14.1 / 14.1 / 14.2 / 14.3 /mierzone na ciepłym.jest dobrze? wystarczy wymiana uszczelniaczy żeby nie piło oliwy?

kompresja i pobór oleju to 2 zupełnie nie mające ze sobą związku aspekty - inne pierścienie trzymają kompresje a inne zbierają oliwe.

fełtek
21-02-14, 19:58
A nie powinno sie kompresji mierzyć na zimnym silniku? Nie jest wtedy bardziej miaro dajna?

pytonmt
22-02-14, 11:16
w internetach piszą ze na ciepłym się mierzy.

reaktor
22-02-14, 11:44
wykrcanie swiecy na ciepłym moze sie zle skonczyc w takim starym gracie

Muzyk-Grzes
22-02-14, 11:53
remont robilem w calosci wlasnorecznie a nie jestem mechanikiem.(teleinformatyk z wykształcenia )
A napisz jak zakładałeś pierścienie?

Seba27