Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Centralny zamek HONDA CIVIC SEDAN V generacja

kamsmol
19-08-07, 15:08
WITAM WSZYSTKICH!!!

Jestem początkującym forumowiczem więc proszę o wyrozumiałość!!!

Mam pytanie odnośnie centralnego zamka w HONDZIE CIVIC SEDAN V GENERACJA z 1993r, silnik D15B2...

A mianowicie posiadam w tym autku seryjny centralny zamek i chciałbym podłączyć do niego centralke alarmowa wraz z pilotami !!!!TUTAJ (http://allegro.pl/item222234132_rtx_tornado_cz_udaru_cz_ruchu_cr2_su per_piloty_.html) i mam takie pytanie, bo czytałem na forum że seryjny centralny zamek nie ma siłownika w drzwiach lewych od kierowcy wiec jak to jest bo jedni piszą że jest owy siłownik a jedni ze go nie ma... ????

I drugie pytanko czy wie ktoś jakie są oznaczenia kolorów kabli wychodzących ze sterownika centralnego zamka umieszczonego w drzwiach kierowcy (zielona skrzynka)???

Proszę pomóżcie mi

skolopendra
19-08-07, 17:26
e seryjny centralny zamek nie ma siłownika w drzwiach lewych od kierowcy wiec jak to jest bo jedni piszą że jest owy siłownik a jedni ze go nie ma... ??

zapewne jedne modele maja a inne nie

!!TUTAJ

taki bardzo sobie ;) .lecz może z rok podziała :aloha:

MacK
20-08-07, 08:47
mam takie pytanie, bo czytałem na forum że seryjny centralny zamek nie ma siłownika w drzwiach lewych od kierowcy wiec jak to jest bo jedni piszą że jest owy siłownik a jedni ze go nie ma... ?? ??
robisz prosty test, zamykasz kluczykiem drzwi pasażera i jeśli nie zamkną się pozostałe zamki to nie masz siłownika w drzwiach kierowcy i musisz dołożyć, zwykły slave wystarczy

drugie pytanko czy wie ktoś jakie są oznaczenia kolorów kabli wychodzących ze sterownika centralnego zamka umieszczonego w drzwiach kierowcy (zielona skrzynka)???