Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Gwint Ta-technix



michalxd90
13-07-12, 20:22
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-honda-civic-crx-91-01-i2424723135.html

miał ktoś ? lub może ktoś się na temat tego gwintu wypowiedzieć cena podobna do tego mts

qureku.
13-07-12, 20:38
Edit.. Zle spojrzałem...

Czy dobrze mi się zdaje czy ta technix i MTS, to praktycznie to samo ?

And84
13-07-12, 20:52
Czy dobrze mi się zdaje czy ta technix i MTS, to praktycznie to samo ?
To samo raczej

maciu$
13-07-12, 23:25
To samo raczej

Nie nie to samo, to zawieszenia robione w zupełnie innych fabrykach.
Tuning Art ma strasznie badziewne sprężyny, lepiej dołożyć 100 plnów i kupić droższe EVO.
Ta technix jest podobny jakościowo (bez fajerwerków, do taczania się może być) do MTS'a, za to jest od niego twardszy.

marcinkovsky
18-07-12, 12:08
mam pytanko,
czy z gwintu ta technixa mozna zdjac tatechnixowe sprezyny i zalozyc np. cos takiego -> http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-eibach-60-40-civic-92-95-v-gen-i2493485569.html

zeby bylo bardziej miekko?

maciu$
18-07-12, 18:24
Nie. Sprężyna do gwintu, a sprężyna do kitu to dwie różne rzeczy.

marcinkovsky
18-07-12, 23:25
no to w takim razie, czy są jakies bardziej miekkie springi, ktore mozna zalozyc na tatechnixowe amorki? moze sprezyny MTSa, bo są niby miekkie.

Olo.rr
20-07-12, 17:40
Skoro TaTechnix i MTS to nie to samo, to mam rozumieć, że dziwne stuki z MTSa nie pojawiają się w TaTechnixie? ;> Ktoś ma gwint TaTechnix, jakie opinie?

marcin82
20-07-12, 19:34
Mam tatechnixa i stuki też są.Zawias mam od tamtego sezonu i stukało strasznie podczas wolnej jazdy po polnych nierównych drogach.Wydaje mi się,że teraz to trochę ustało,albo po prostu nie zwracam na to uwagi.Może ma to jakiś związek ze swapem tylnich hebli,bo zmieniałem wszystkie elementy zawiasu na nowe oem-owe.Ale nie mam pojęcia czy to miało coś z tym wspólnego.

Olo.rr
20-07-12, 23:44
Rozumiem, że chodzi o stuki z tylnego amora? Próbowałeś tej metody z gumowymi podkładkami co użytkownicy MTS'a?

Na nowy sezon planuje albo MTS albo TaTechnix, ale widzę, że to jedno i to samo ;d

marcinkovsky
20-07-12, 23:50
ja mam tatechnixa od tygodnia, no i porównujac do serii jest poprostu beton!
Co do tulejek, ja mam założone z 6gena i nic mi nie stuka.
Zawias jak na tą cene jest ok, jest naprawde twardo, ale skoro ma byc nisko to musi byc twardo.

lozek
21-07-12, 23:44
Twardo to jest na prostej drodze bo jest twardy amor. Na zakrętach się buja strasznie bo jest miękka sprężyna.

zawieszenie owszem jest twardawe (ale do betonu mu daleko) ale nie sztywne

Karuzel
21-07-12, 23:53
a jak jest z mozliwoscia max obnizenia?? w niektorych aukcjach widzialem max 60,75 lub 80mm? czy da sie obnizyc tyle co pisza?? chodzi mi dokladniej o te 80mm

lozek
24-07-12, 21:17
a jak jest z mozliwoscia max obnizenia?? w niektorych aukcjach widzialem max 60,75 lub 80mm? czy da sie obnizyc tyle co pisza?? chodzi mi dokladniej o te 80mm

tyle się da mając B serie :) Przy D serii przód stał z 1-1,5cm wyżej.

http://img703.imageshack.us/img703/9566/bokmale.jpg

Karuzel
25-07-12, 09:09
aha,no to lipa :/ wiec jest jakis patent/mozliwosc zeby zejsc nizej niezmieniajac silnika na b serie :P

spychu
25-07-12, 09:20
Tak kupic Koni Sport i na najnizszym frezie przy sprezynie -35mm bedziesz mial tak jak u mnie, czyli zarowno przod jak i tyl nizej niz na tym wspanialym gwincie, przy najnizszym frezie i sprezynie -60 bedziesz mial przod obnizony o -95mm a tyl o -85mm :)

O sposobie dzialania nie bede sie wypowiadal i porownywal :)

Karuzel
25-07-12, 09:41
no okey,to jest mega fajne wyjscie ale i przydalaby sie jakas regulacja zeby ustawic sobie szczeline miedzy opona,a blotnikiem przy naciagu i negatywie

spychu
25-07-12, 14:04
To tylko gwint lub markowy amor z dobrym markowym coiloverem tez da rade.

Karuzel
25-07-12, 17:09
chodzi o to,ze obecnie mam -60 z przodu i po zalozeniu koł zrobila sie taka dziura w nadkolu i liczylem,ze tak okolo 1,5-2cm musi isc jeszcze w dol.

lozek
25-07-12, 19:45
Po taniości nic nie wykombinujesz.

Skiper29
12-05-13, 15:22
Koledzy widzę że już w tym temacie nikt nie pisze , ale ja mam takie pytanko może i były już takie tematy ale wolał bym sprecyzować pytanie i odpowiedzi.
Posiadam Hondę civic Mc2 , nie chciał bym żeby moja toczka była ani za twarda ani za miękka , na pewno mi zależy na tym żeby za szybko na naszych drogach się zawieszenie nie wysrało a także żeby było ładnie obniżone oraz żeby tak jak pisali inni nie był tył miękki i dla tego moje pytanie brzmi czy Ta-Technix da radę ?? i warto zakładać czy może poczekać do sierpnia i kupić MTS choć nie chcę tak długo czekać :) ??

pako7
02-08-13, 23:14
co byście wybrali mts czy technix ??

kamil1988
03-08-13, 09:56
pomiedzy tymi dwoma kazdy Ci tu poleci mts-a

avanti0
07-08-13, 02:54
Czy w MTS'ie przy zmianie wysokości muszę wyjmować amory czy można to ogarnąć na zdjętym kole ?

Infi
07-08-13, 15:04
a przy jakim gwincie trzeba wyjmowac amory??? bo ja sie z takim nie spotkalem

avanti0
07-08-13, 15:47
No bo próbowałem skręcić przy zdjętym kole i nie dość,że jest bardzo słaby dostęp to jeszcze nie chciało się nawet ruszyć,jakieś rady ?

kamil1988
07-08-13, 17:58
dostep jest sredni ale da sie bez wiekszych problemow, jak niechcialo sie ruszyc wiecej powera albo masz zapieczony gwint.

Melchior
07-08-13, 19:21
Ja stawiam na zapieczony gwint.Dostęp jest średni ale to zależy od auta.Każdy gwint reguluje się na aucie !.
Z tych dwóch wybór jest oczywisty MTS w tych pieniądzach raczej nic lepszego się nie znajdzie

avanti0
07-08-13, 20:19
To jakiś sposób na zapieczony gwint ? Bo nie widzi mi się zdejmować wszystkiego.

kamil1988
08-08-13, 17:00
popsiukaj jakims srodkiem pelzajacym na zardzewiale/zapieczone elementy dosc obficie poczekaj, postukaj mlotkiem delikatnie i probuj chyba ze sa zaniedbane strasznie to wtedy ogarniety mechanik