PDA

Zobacz pełną wersję : klamka zew. tył



skorpion7
13-07-12, 12:45
Hej

Muszę wymienić klamki zewnętrzne z tyłu, bo mają urwane po jednym zaczepie. Na allegro jest coś takiego: http://allegro.pl/honda-civic-95-00-h-b-kombi-klamka-tylna-zew-prawa-i2467721469.html

Czy ktoś kupował takie ? Chodzi mi o to czy są w miarę przyzwoitej jakości i czy one w realu też się tak błyszczą czy to tylko efekt flasha.

probestic
13-07-12, 12:48
Błyszczą się ... pierwszy miesiąc :D Montaż bez większego problemu :) ja mam taką od prawie roku i jest ok.

hiro
13-07-12, 14:26
Nie wiem jak teraz ale pare lat temu za oryginał płaciłem 60 zł

Dextero
13-07-12, 15:56
Ja wolałem posklejać oryginalne. Ten błysk jakoś mi tandetą śmierdzi.

mattro
13-07-12, 15:58
Również zakupiłem i tak się błyszczy niestety :( na szczęście to przemalowałem matem.
Drugą rzecz jaką zauważyłem to ta klamka jak by to powiedzieć ma niższy uchwyt OEM wystają dość daleko od drzwi a ta jest schowana bardziej.

sweet
13-07-12, 16:33
Takie montowali w Roverach chyba. Osobiście bardziej mi podchodzą takie lekko "schowane" niż sterczące.
Warto już kupić 2sztuki lub wszystkie 4 sobie zmienić na takie bo potem to dziwnie wygląda jak jedna jest schowana bardziej niż inne

skorpion7
13-07-12, 16:44
OEMy jak widać u wszystkich rozpadają się więc nie widzę sensu wydawać na nie grubych pieniędzy. A propo sklejania to też skleiłem i niestety wytrzymało może z rok. Parę dni temu wysiadła mi z drugiej strony więc będzie wymieniona cała para. A propo wystawania to chyba podkładki powinny załatwić sprawę, co o tym myślicie ?

mafia35
13-07-12, 16:55
Ja je mam już rok, może dwa. Faktycznie błyszczą się, ale przywykłem do tego. Zgodzę się również że odstają, ale dzięki temu grubsza łapa się mieści ;). Podkładki nic nie dadzą, bo wszystko pasuje ładnie tylko sama rączka tak ma.

A tak dla śmiechu w tym temacie: obie urwała mi teściowa. Jedną jadąc do punktu A, a drugą w drodze powrotnej :mad:

greg4uk
13-07-12, 17:20
życzę powodzenia przy odkręcaniu i przykręcaniu klamki z tyłu Do jednej sruby jest prosty dostęp ale ta co juz w rogu za blacha jest schowana jest koszmarna do przykręcenia

Dextero
13-07-12, 17:23
życzę powodzenia przy odkręcaniu i przykręcaniu klamki z tyłu Do jednej sruby jest prosty dostęp ale ta co juz w rogu za blacha jest schowana jest koszmarna do przykręcenia

Wykręca się zamek i jest elegancki dostęp.

mafia35
13-07-12, 17:31
Ja ciąłem, bo "bębenek" w który się wkręca śrubę został a odpadła klamka... Nie jest to miła zabawa

Marecki
13-07-12, 17:54
Ja też mam taką klamkę, i potwierdzam, że wymiana jest bardzo problematyczna, szczególnie jeśli chcemy ją właśnie przykręcić. Ale ja użyłem klucza z "przedłużką" i dałem jakoś radę.
A stosunek jakości do ceny jest naprawdę bardzo dobry, więc ja osobiście polecam:cool:

makaveliooo
13-07-12, 19:00
Tez mam te tanie na przodzie z rok czasu i nic sie nie dzieje. Moim zdaniem lepiej sie otwiera tymi tanimi niz oemowymi. Moze i sie blyszcza troche ale kto by na to patrzyl ;P

Dextero
13-07-12, 19:07
ja użyłem klucza z "przedłużką"

najwygodniejszy klucz do odkręcania i przykręcania klamki to klucz "T"

http://nokautimg3.pl/p-28-dd-28dd2c4e802ac3097a208ca2410c6fb7500x500/yato-klucz-nasadowy-typ-t-crv6140-raczka-stala.jpg

Marecki
14-07-12, 00:45
No właśnie takiego nie posiadam, ale używam grzechotki z przedłużką:p

straznik
22-08-12, 20:47
Mnie również urwała się klamka, odkopuję wątek, żeby nie zakładać nowego. Jak myślicie, czy klamka z tej aukcji http://moto.allegro.pl/klamka-rover-civic-cr-v-lewa-tyl-i2554937959.html będzie nadawała się do polakierowania? Mam klamki w kolorze, nie mogę nigdzie znaleźć takiej właśnie. Może to jakiś sposób? Proszę o szybką poradę. I przepraszam jeśli pytanie jest głupie ale zupełnie sie na tym nie znam, więc liczę na szanownych kolegów :)

Lucas.FK2
22-08-12, 21:48
Ja posiadam tą klamkę bo mi poprzednią urwał kolega przepychając dziewczynę :p
Faktycznie błyszczy się ale nie aż tak bardzo jak polakierowana. Wolę ją niż używaną która następna się rozleci. Bierzcie je.

straznik
22-08-12, 21:51
Ale Twoim zdaniem lakiernik da radę ją polakierować w kolor nadwozia?

Dextero
22-08-12, 22:47
Myślę, że nie powinno być z tym problemu. Pewnie trzeba ją będzie przed malowaniem zmatowić, ale lakiernik powinien dobrze wiedzieć co i jak zrobić.

Andrew 1130
24-08-12, 11:03
A ja wymienilem juz dwie sztuki. Obydwie kupilem w hondzie. Co prawda to 300 zl, ale jakosc i to jak pracuje jest powalajaca:)

skorpion7
24-08-12, 13:08
I za 2 -3 lata posypią się i znowu wydatek 300 zł ;P

Hondziarz84
24-08-12, 13:18
Też mam problem z klamką z tyłu. Od środka się otwiera a od zewnątrz wypada? Da się jakoś to naprawić czy raczej trzeba nowej klamki szukać?

Marecki
24-08-12, 15:09
A ja wymienilem juz dwie sztuki. Obydwie kupilem w hondzie. Co prawda to 300 zl, ale jakosc i to jak pracuje jest powalajaca:)
Nie uważam, żeby wydatek 300 PLN miał sens biorąc pod uwagę jakość nieoryginalnych...

Andrew 1130
24-08-12, 21:34
I za 2 -3 lata posypią się i znowu wydatek 300 zł ;P

Psypaly sie dopiero po 16 latach - to dlaczego oryginal ma sie posypac po 3 latach.. A tak ogolnie to chcialem zeby byly matowe no i gwarancja jest:)

straznik
25-08-12, 00:05
no ja tam wole kupic zamiennik i polakierowac, bo nastepnych 10 lat i tak nie zamierzam jezdzic tym samochodem, a różnice wole wydac np na oryginalny pasek rozrządu zamiast na klamki :) Ale oczywiscie nie potępiam :) wszystko zalezy od zasobnosci portfela i priorytetów :)

Andrew 1130
25-08-12, 00:11
No ja juz sie przejechalem na tanich zamiennikach. Kaska oczywiscie sie nie przelewa ale powiedzialem sobie ze na czesciach nie bede oszczedzal. Co do rozrzadu zakladalem napinacz koyo i pasek mitsuboshi co uwazam za gorna polke, a i pompa wody gmb.

straznik
25-08-12, 00:23
dotknales sedna :) Ja wolę zastosowac zamiennik klamki, rozrządu nigdy. Idźmy dalej. Wole klamke w zamienniku niz filtr oleju i powietrza w zamienniku. Choc przyznaje, że gdybym mial kupic klamke ktora nie mialaby byc lakierowana i blyszczec w odróżnieniu od pozostalych to pewnie wolalbym nowy oryginal lub uzywkę :)

Andrew 1130
25-08-12, 00:26
Uzywki sie nie oplaca - testowalem..

A i ja mam takie podejscie .. W miesicu mniej browarka , mnie szlugow , a klamka orginal.. Taki stary jestem a kocham HANIE bardziej niz zone...

straznik
25-08-12, 00:36
zona nie bylaby zadowolona :)

MadSkillz84
25-08-12, 20:35
Mam takie samo podejście do auta co Ty kolego:D i tak sie składa że akurat będę w poniedziałek i wtorek w łodzi:P
Uzywki sie nie oplaca - testowalem..

A i ja mam takie podejscie .. W miesicu mniej browarka , mnie szlugow , a klamka orginal.. Taki stary jestem a kocham HANIE bardziej niz zone...

OKTA
28-08-12, 21:42
Mi najpierw urwała się prawa tylna - kupiłem ten zamiennik, a później prawy tył, więc szwagier zamówił mi już tą prawą tylną jak i obie przednie w "POLCAR" - 3 klamki i zapłaciłem za nie 75 zł. na allegro ok 35 ta pierwsza (lewy tył).
Kupiłem już wszystkie bo przednia się też lekko giba i może też się urwie.
Co do odkręcenia tylnych śrub to ciężko odkręcić je, są strasznie zapieczone i zardzewiałe, biorąc pod uwagę, że nie mają nakrętki a taki "łepek" którego trzeba morsem łapać i ciężko odkręcić bo blaszka strasznie ma tendencję do wyginania się.

Ogólnie klamka w Polcarze widnieje jako klamka do lakierowania - tak nazwa w katalogu.
Zamiennik polecam