PDA

Zobacz pełną wersję : Zmiana gratow z Oem na Type R

Diduś
12-07-12, 21:32
Witam :)

Nie wiem czy to dobry dział itp, ale jestem nowy wszystkiego tu jeszcze nie znam itp...

co do Tuningu technicznego :

mam seryjne ej9 1,4is 100kucy ( sprawdzany na hamowni z dolotem 105 ;) ) i zastanawiam się nad zrobieniem z niego stopniowo małego potworka ;)

na początek chciał bym wymienić silnik na http://allegro.pl/swap-silnik-b18c4-honda-civic-vti-nie-b16a2-169km-i2445084316.html

+ do tego zawieszanie z gwintem , bębny wymienić na tarcze i przednie hamulce też na jakieś lepsze .

Budżet na te graty by był jakieś 12tys czy by wystarczyło ?? z czasem chciał bym dodać turbinkę by było ponad 200kucy ale tez chciał bym by samochodzik trzymał się drogi jak trzeba oraz zdołał wyhamować...

proszę o rady ;) jestem zielony i nowy w 4 kołach :)

mlodyxx
12-07-12, 21:41
12 tys powinno spokojnie styknac , skoro mowisz ze to poczatki 4 kolek to zacznij od gleby hamulcy im wieksze tym lepsze i porzadna opona podstawa .tak dla bezpieczenstwa reszta wedle uznania ale hamulec zawieszenie i opony od tych paru rzeczy moze zalezec czasami nawet zycie

Diduś
12-07-12, 21:48
oponki mam toyo obecnie :) zawieszenie planuje zmienić w przyszłym miechu , w planach było na razie same sprężyny Eibacha ale czy w razie do nich dokopię same jakieś amorki by dobrze razem się zgrało ? ( Generalnie latam głownie motocyklem ) teraz zdane prawko na B, o nigdy mnie auto nie jarało i nie cisnęło na nie.. a ze zdałem to kupiłem Hondę i chciał bym coś zmienić :) jeżeli można to proszę o linki do tego co polecacie bym wiedział czego szukać na rynku :)

Saiti
12-07-12, 22:00
im wieksze tym lepsze

Walnij talerze do Pizzy od razu ;) Jakieś 50 cm ;)

Diduś
12-07-12, 23:22
hehe to da się zrobić ;P

nyndz
15-07-12, 15:17
Wszystko znajdziesz tu na forum z czasem, poczytaj, posledz tematy... maly skrot Ci napisze: