PDA

Zobacz pełną wersję : wskaźnik paliwa



ekoko
09-07-12, 17:30
Witajcie, powiedźcie mi czy wskaźnik paliwa w naszych hondach czsami przekłamuje? bo zalalem do pełna, na poczatku schodził bardzo wolno teraz do polowy juz bardzo szybko mam przejechane ok 280km a juz prawie polowe wskazuje.. czasami jak z gorki stoi auto to wiecej pokazuje itp.. czy np jak dojdzie do konca to zacznie wolnie opadać wskaźnik ? ile wogole przejechać da się na spokojnie na pełnym baku w 1.7 cdti ? i czy ciagle uzywanie klimy dodaje duzo do spalania ? dziekuje za odpowiedzi.

marioZ
10-07-12, 14:02
też tak mam u siebie..to chyba normalne

kamilen
14-07-12, 22:36
U mnie tak do 150km przebiegu po tankowaniu jest na max. Potem trochę opada, a tak po 400km to już prawie w oczach stan maleje. Ja się przyzwyczaiłem i mi ni e przeszkadza już. I tak zawsze po każdym tankowaniu kasuję jeden z liczników i wiem, że 600-650 mogę zrobić spokojnie.

Banehallow
21-07-12, 13:21
Prawdopodobnie przy pelnym zalaniu, paliwa jest plywaka i wskaznik nie jest wstanie pokazac ubytek. Bo u mnie wystepuje identyczny symptom ;)

lucas.79
21-07-12, 14:46
Potwierdzam. U mnie tak samo, bez róznicy czy benzyna czy diesel widać bo mam benzyniaka.
Po zalaniu do pełna, dłuuugo nie widać ubytku paliwa.
Potem już schodzi - niestety;)

_blaise_
21-07-12, 14:58
Dokładnie tak jest, i z tego co wiem to sporo aut tak ma. nie zdziw się jak na pierwszej połowie baku zrobisz np 350km a na drugiej 300km albo mniej. Po prostu tak jest ;) i najlepszym wskaźnikiem ile km jeszcze możesz zrobić jest licznik przejechanych km.

ekoko
24-07-12, 10:05
Dziękuję za informacje :) osobiście potwierdzam, wyjeździłem większą cześć zbiornika, kontrolka zaświeciła mi się na ok. 600km a spalił mi ok 40 litrów ON także spalanie chyba w normie (tryb mieszany - miasto i trasa). Wskazówka na początku bardzo wolno opada do 200km, potem do połowy opada szybko, na połowie znowu się zatrzymuje na chwile i potem już w dół :) także najpradopodobniej nasze Hondy tak już mają bez względy czy to benzyna czy diesel.

ps. Poza tym odbiegając delikatnie od tematu chciałem poinformować Was o rozwiązaniu mojego problemu tj błędu P1236 - winnym było najprawdopodobniej właśnie paliwo, które zalałem (płełny bak tak jak wspomniałem wyżej) na stacji LUKOIL. Co chwile a przynajmniej bardzo często występował błąd i check engine, zalałem po wyjezdzeniu SHELL V-POWER DIESEL, przegoniłem auto na A4 90km na ok 3500 obrotów i od 5 dni cisza, żadnego błędu i nic się nie dzieje.

pozdrawiam

Exedy24_pl
25-07-12, 13:30
Czasem to kwestia wadliwego pływaka,ale w większości przypadków po zatankowaniu do pełna w Civic-u,nie widać ubytku,potem systematycznie opada w dół,ale można się sugerować wskazówką w kwestii zużycia,normalna sprawa.