Zobacz pełną wersję : D16Z9 Na D15B Plug N Play?
Witam chciałem się dowiedzieć czy swap z d16z9 na d15b jest plug n play ? Trzeba coś dokupywać czy wymiana słupka z głowica? Wiązka i aparat zapłonowy podejdą ?? PILNE ! POTRZEBUJE INFO NA WCZORAJ !
d16z9 to OBD1 - P28
d15b to OBD2a - P2J
więc wiązka koniecznie, ew bawić się w przejściówki... ale cholera wi jak to ogarnac bo jest podwójny solenoid w D15B..
napewno nie jest to łatwy swap ;)
to jest stage 1 wiec to jest blizniaczy silnik z d16z6?
D16Z9
Found in:
1994–1995 Civic Coupé (EJ1) 1.6i ESi European
1994–1995 Civic Sedan (EH5) 1.6i EX US
Displacement : 1,590 cc (97 cu in)
Bore and Stroke : 75 × 90 mm (3.0 × 3.5 in)
Compression : 9.3:1
Power : 130 hp (95.6 kW, 129,2 PS) at 6,600 rpm
Torque : 106 lbf (14.7 kg/m, 144 Nm) at 5,200 rpm
Redline : 7,200 rpm
Fuel Cut : 7,500 rpm
Valvetrain : SOHC VTEC (4 valves per cylinder)
Fuel Control : OBD-1 MPFI
ECU Code : P28
i
D15B VTEC
Found in:
1992–1995 Honda Civic Vti (Japanese Market)
1992–1998 Honda CRX DelSol (Japanese Market)
Bore and Stroke :75,0×84,5 mm
Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)
Rod Length : 137 mm
Rod/Stroke : 1.63
Compression : 9.3:1
Power : 130 PS (96 kW; 128 hp) at 6,800 rpm[5]
Torque: 14.1 kg·m (138 N·m) at 5,200 rpm[5]
VTEC switch over : 4,800 rpm
Redline : 7,200 rpm
Rev-limiter : 7,200 rpm
Valvetrain : SOHC VTEC (4 valves per cylinder)
Fuel Control : OBD-1
Head Code : P28
ECU Code: P08 (small case ECU)***
czyli podejdzie to samo :)
tak jak juz ci napisalem ;) p&p
jesli chodzi o d15b to byly 3, jeden na obd0 bez vteca, pozniej vtec na obd1 - blizniaczy do z6/z9 oraz d15b 2 stage czyli obd2. podobny do Y8
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.