Zobacz pełną wersję : [d15b2] Szarpanie, dławienie przy dodaniu gazu
Cześć,
problem wygląda następująco:
- każde dodanie/odpuszczenie gazu powoduje b. mocne szarpnięcie
- w okolicy 2000-3000 obr/min (bez znaczenia jaki bieg) silnik potrafi się zdławić/hamować, tj. wtedy czuć najmocniej, w innym zakresie też się pojawiają takie objawy.
- obroty potrafią falować na jałowym między 1000-1300 obr./min.
- przez cały czas pali się check
- po odpaleniu blokuję się wskazówka obrotomierza, trzeba lekko puknąć w szybkę zegarów
- wyskakują mi błędy nr 10 i nr 14.
Uprzedzam, poduszki są już wymienione;)
Czy ktoś miał podobne objawy i wie jak się tego pozbyć?
pzdr,
frut.
Podłączam sie pod temat bo mam podobnie tylko ze:
- nieswieci mi sie check
- wskazowka mi sie nie blokuje
- nie mam błędów
- na jałowym po zatrzymaniu mam 400-500 obr przez jakas chwile i potem skakuje na 1000obr i tak sie to trzyma
Buda ED6 silnik D15B2
frut, sprawdź czy wtyczka od IAT jest wpięta (w ssącym) i czy jest przejście na każdym przewodzie. Krokowy do wyczyszczenia.
Sprawa rozwiązana. Nic nie szarpie, trzyma obroty, żaden check się nie pali.
"Ktoś" pomylił wtyczki od IAT z tą od krokowca:o.
pzdr,
frut.
dobra ale moj problem dalej istnieje.
dokladnie to wyglada tak:
podjezdzam doskrzyzowania hamuje, i stop obroty sa na okolo 500 pochwili skacza do 900-1000, 1 i ruszam, nic sie nie dziej, wbijam 2 wysprzeglam i nic po chwili cos zaczyna szrpac, tak jak na nauce jazdy, wiec gaz i jade normalnie, znowu krzyzowka, stop i obroty to samo, zielone wiec 1 i ruszam i znowu kangur wiec wiecej gazu i jedzie normalnie, jezdze nie od dzis wiec ruszac umiem a tu takie nie spodzianki, silnik zachowuje sie jakby sie dlawil. czasem jest tak ze jade np na 4 i chce mu dac gazu wiecej a on jakby sie zastanawial i dopiero po chwili dluzszej reaguje na gaz.
ma ktos jakies pomysly?
Działo mi się:
"
- każde dodanie/odpuszczenie gazu powoduje b. mocne szarpnięcie
- w okolicy 2000-3000 obr/min (bez znaczenia jaki bieg) silnik potrafi się zdławić/hamować, tj. wtedy czuć najmocniej, w innym zakresie też się pojawiają takie objawy.
- obroty potrafią falować na jałowym między 1000-1300 obr./min.
"
U mnie to było syfiaste paliwo tankowane cały czas na jednej stacji. Po wyjeżdżeniu tego szamba do praktycznie zera i zatankowaniu całego baku 98 na innej stacji problem jak ręką odjął.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.