Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Problemy Vtec "Honda Civic V Coupe 1994 r. d16z6"



panaas
05-07-12, 17:58
Witam serdecznie mam taki dość nie typowy problem otóż tak:
kupiłem niedawno Honda Civic Coupe ale nie chodzi w niej vtec honda miała wcześniej
automatyczną skrzynie biegów. Pojechałem na komputer aby sprawdzić błędy
wyskoczył mi błąd czujnik ciśnienia oleju sterującego zaworami coś w tym stylu
chłopaki doradzili mi żebym wymienił zawór vtec. Kupiłem drugi zawór wymieniłem skasowałem
błędy i nic.. Ale jak montowałem zawór zobaczyłem jakiś czujnik który jest podpięty na krótko
a jak się go odłączy wyskakuje check....
Nie mam już pomysłów dlaczego tak jest proszę o pomoc...
Niżej zamieszczam zdjęcia tego czujnika ...

http://imageshack.us/photo/my-images/651/sdc12759v.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/822/sdc12760r.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/688/sdc12761c.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/440/sdc12762u.jpg/

mixturant
05-07-12, 18:04
To nie jest zawór vtec'a z d16z6 tylko z d15b jdm vtec 2 albo 3 stage.

Może w tym tkwi problem?

Kup normalny zawór vtec z jednym "grzybkiem" i podłącz do przewodów. Zielono-żółty do kompa a ten drugi to masa.

Van_Dal
05-07-12, 18:51
to wgl nie jest zawór vtec tylko elektrozawór z skrzyni biegów automatycznej

musisz zrobic zdjęcia zaworu vtec u Ciebie, czy wgl jest
powinien się znajdować w górnym lewym rogu głowicy patrząc od przodu auta, najlepiej zrób zdjęcia z każdej możliwej strony tamtego miejsca

panaas
05-07-12, 21:19
to wgl nie jest zawór vtec tylko elektrozawór z skrzyni biegów automatycznej

musisz zrobic zdjęcia zaworu vtec u Ciebie, czy wgl jest
powinien się znajdować w górnym lewym rogu głowicy patrząc od przodu auta, najlepiej zrób zdjęcia z każdej możliwej strony tamtego miejsca

tak tak ja wiem ze to nie jest zawor vtec tylko ten czujnik znalazlem jak sobie tak lezy ja mam zmieniona na skrzynie manualna a zawor vtec nowy kupiony i wymieniony ake czy ten czujnik na zdjeciach moze miec jakis wplyw na to ze nie odpala mi vteci wofole po co mi on skoro mam manualna skrzynie biegow sorki za bledy t z telefonu

Marcin1792
05-07-12, 21:55
Czasem w d16z6 nie jest inny komp w automacie i manualu?

jogal
05-07-12, 22:35
kompa wystarczy przerobić na manuala i to ustrojstwo możesz wyrzucić żeby sobie tak nie dyndało. A jeśli masz problemy z vteciem przez czujnik ciśnienia oleju w zaworze to tam też pewnie coś w kablach pogmerane jest. Ja bym odłączył zieloną wtyczkę i zrobił obejście tego czujnika czyli łączysz w kompie A4 z D6.

panaas
05-07-12, 22:52
kompa wystarczy przerobić na manuala i to ustrojstwo możesz wyrzucić żeby sobie tak nie dyndało. A jeśli masz problemy z vteciem przez czujnik ciśnienia oleju w zaworze to tam też pewnie coś w kablach pogmerane jest. Ja bym odłączył zieloną wtyczkę i zrobił obejście tego czujnika czyli łączysz w kompie A4 z D6.

Ja to nie za bardzo wiem jak to zrobić nie wie ktoś może czy znalazł by się ktoś lub jakiś warsztat w województwie lubelskiem który by mi to ogarną?:P
i mniej więcej jakie koszty tego by wchodziły w grę?