Zobacz pełn± wersję : wymiana pm7 na pw0
Krutko po kupieniu mojego VTECa okazalo sie ze ECU ktore jest zamontowane to pm7 czyli chyba od d16. Autko jezdzilo bezproblemowo ale nie mozna bylo wykrzesac z silniczka jego wszystkich mozliwosci (odciecie przy 7500 rpm i nie wiem czy wogole VTEC sie wlaczal). Po dlugich staraniach udalo mi sie zdobyc PW0 ale po zamontowaniu zaczely sie problemy. Tzn po odpaleniu trzeba dodawac gazu bo silnik albo pracuje na drastycznie niskich obr albo gasnie. Po chwili wkreca sie na wyzsze ale pracuje nierownomiernie strasznie kopci na czarno szczegolnie jak sie go wkreca. Swiece za kazdym razem zakopcone po krotkiej przejazdce. Wywala blad nr 5 czyli "Czujnik bezwzględnego ci¶nienia w kolektorze wlotowym lub jego obwód". Nie wiem jak se z tym poradzic :( Pomozcie PLEASE!!
reset na poczatek oczywiscie robiles?
jak mozesz zapodaj mi fotki komory silnika /albo wrzuc tu linki/ z nastawieniam na kolektor dolotowy z kilku stron
komp sprawny na 100%? sprawdzales czy zadne kostki nie wisza nie podpiete? szkoda ze nie jestes z wawy latwiej by bylo pomoc obejrzawszy :?
vtec sie na pewno nie wlaczal, bo PM7 nie obsluguje zaworu vteca. daj jaka fote z komory silnika. sprawdz wszelkie kostki i wiazke - jak to mial jaki rzeznik, to bog jeden wie co tam raczy byc...
Sorry ale nie udalo mi sie zrobic foty :/, jedynie udalo mi sie znalezc to: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C291797
Ta hania ma identyczny motor jak moj
Ale my dobrze wiemy jak wyglada B16A1, tylko chcemy zobaczyc co jest u CIEBIE pod maska, bo wyraznie jest cos nakombinowane.
Wyglada identycznie jak na tym foto.Dokladnie to samo nawet kolorami przewodow
[ Dodano: Sob 02 Lip, 2005 ]
moj engine
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.