Silent
02-07-12, 23:07
Mam problem z synchronizacją zapłonu w Ecumasterze w D14Z2... Wygląda to następująco: gdy wybiorę rodzaj zapłonu honda czyli 12+1 nie może synchronizować wybieram np. oscylator to synchronizuje ok tylko obroty zamiast np. 750 pokazuje 4500. Wpinałem się w różne czujniki pod seryjnym ecu bo w C8 czyli CKP jak i C22 czyli CKF zmieniał się tylko zakres obrotów na wskazaniach ecumastera. W ecumasterze wykorzystałem wyjście Bip. Ign. Out Inv. czyli 4 bo według wykresu na oscylatorze i instrukcji powinno takowe być. Pomimo wszystkiego nie reaguję na zmiany wprowadzanego kąta zapłonu o co głównie mi chodziło ale na wprowadzanie korekt z dawkowaniem paliwa reaguje. Proszę o pomoc jak miał ktoś styczność z podłączeniem tego ustrojstwa bo mi już brakuje pomysłów. Jeśli będzie to potrzebne mogę podesłać schemat kostki w seryjnym ecu do mojego D14Z2