Zobacz pełną wersję : pytanie o polimery/cukierki..
Mam pytanko czy jak kupie cukierki polimerowe i je włoże w wachacz to czy bede mogł je pozniej wyciągnąć i włożyć do innego??
Pytam bo musze wymienić duże cukierki w tylnich wachaczach wzdłużnych bo są w masakrycznej kondycji :/ A prędzej czy później bede robił swapa hamulców z MB6 do mojego EG3 i nie wiem czy kupić sobie już polimery czy zwykłe narazie?
I tak przy okazji czy cukierki o ktorych mowa są takie same w eg3 i mb6??
Kupuj i zakładaj cukierki z poliuretanu. Zapłacisz raz i niema opcji aby się zużyły a z przełożeniem nie będzie problemu
super! :D
a podejdą pozniej do mb6?
Zielony11499
03-07-12, 02:01
Budziniak ma racje. zakładaj
zacząłem sie rozglądać poliuretanami.. i w symie jest kilka firm ktore je robią... co wybrac? co kupić? i najlepiej z kąd? jestem zielony w tym temacie wiec bede wdzięczny za wszelka pomoc :D
No ja też się dołączę do pytania ktoś może coś napisać o tych cukierkach z poliuretanu na wzór oem http://www.jdmshop.pl/sklep/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=9&category_id=66&option=com_virtuemart&Itemid=1
Bo ja miałem styczność z tymi http://www.strongflex.vot.pl/index.php?page=shop.browse&category_id=15&option=com_virtuemart&Itemid=1&vmcchk=1&Itemid=1
i wiem że w znacznym stopniu utwardzają tył
No ja też się dołączę do pytania ktoś może coś napisać o tych cukierkach z poliuretanu na wzór oem http://www.jdmshop.pl/sklep/index.ph...emart&Itemid=1 Ja mogę Ci powiedzieć tyle że właśnie takie założyłem u siebie. Reszta tulejek w zawieszeniu to też PU i też tego samego producenta i po ostatniej wizycie na stacji diagnostycznej stwierdziłem że te tulejki to *****ista sprawa bo śmigam na nich już jakiś czas, cały czas po dziurawej Warszawie i nawet zima i sól nie spowodowały w nich minimalnego luzu więc szczerze polecam. Jest sztywniej i to w *** ale jak ktoś myśli o montażu plastiku zamiast gumy musi brać to pod uwagę :)
PIMPEK_EJ2
15-07-12, 00:57