Zobacz pełn± wersję : pseudo tuning ??
majac civica 1.6 5d ( D16Y3 ) chcialem sie dowiedziec , co za niewielka cene moze podniesc moc i moment mojego civa ??
Po pierwsze popraw te swoje wypowiedzi z B16Y3. Pewnie to przeoczenie (bo w profilu wpisałe¶ dobrze...).
Po drugie okre¶l się, ile to jest niewielka cena.
Po trzecie, to chyba nie jest często spotykany silnik (czy się mylę)?
znowu to samo... :/
a ile chcesz wydac?
sportowy kolektor wydechowy - 800-1000zł
dolot z filtrem stożkowym domowym sposobem - 200zł
wydech z przelotowymi tłumikami - 700-1300zł
w 2tysiach sie zamkniesz mniej wiecej :P
2 tys. zl
w MotoWydech w Konstancinie zrobisz za to dlolot i caly wydech z kolektorem :) , a zcemu pseudo???
licz sobie kazdy dodatkowy kon jako 100zl :)
licz sobie kazdy dodatkowy kon jako 100zl :)
to jak mnie wyjdzie ok 15kpln to mi dojdzie ok 150KM :D dodatkowo oczywi¶cie, a to dobre :grin:
kosiniak za ta kase zrobisz konkretnego swapa i moze sumujac wyjdzie Ci mocy tyle ile mowisz :) wiec jest w tym troche prawdy :)
licz sobie kazdy dodatkowy kon jako 100zl :)
to jak mnie wyjdzie ok 15kpln to mi dojdzie ok 150KM :D dodatkowo oczywi¶cie, a to dobre :grin:
zależy...
za 15k zł w B16A2 NA dorzucisz może 50 koni (strzelam)
za 15k zł +150 koni z turbo- jest szansa że dałoby rade
(ja się podpisuje pod powyższymi- dolot+ cały wydech z nierdzewki i to bedzie najlepsze,- chociaz mysle ze lepiej zainwestowac te dwa kafle w dobre amory i sprezyny- efekt bedzie bardziej wyczuwalny)
trzymajcie sie tematu!!!!!!!! to nie jest temat o b16a2 tylko o D16
Ale w nim też za 15kPLN możnaby o te 150KM podnie¶ć siakim¶ dobrym turbo...
nie wytrzymal by ten silnik pewnie takiego przyrostu a wymiana wsyztkiego byla by drozsza i nei warta ceny.
Ale w nim też za 15kPLN możnaby o te 150KM podnie¶ć siakim¶ dobrym turbo...
co to jest dobre turbo za 15kpln???
O zestawik mi chodziło bo na pewno w tej cenie co¶ już fajnego można wyrwać. A jakiego typu turbo konkretnie to nie wiem, ja takich rzeczy nie znaju bo Forced Induction nie lubię, zwłaszcza w Hondach :)
Radzej jak kolega powyzej na poczatek zainwestuj w zawieszenie. Od tego zawsze zaczyna sie podkrecanie autka. Mam kilku znajomych co zaczeli od silnika i polowa nie jezdzi swoimi autkami. Na poczatek przygotuj autko do szybszej i agresywniejszej jazdy a potem rob cos z silniczkiem.
Wyobraz sobie turbo (tak jak piszecie 150 K) na seryknych amorkach i jakis smiesznych sportowych sprezynach. :) Odlecial bys przy pierwszym zakrecie :)
SAJENS
zawieszenie jest przygotowane.... sprezyny eibacha i amory kayaby ...
A nie lepiej by bylo wymienic glowice z kompem?Ja mysle o tym w swojej ale nie wiem co bym musial wymienic oprocz kompa i glowicy no i co jeszcze oprocz tego.Jak ktos sie orientuje w cenach itd. i ma dostep do takich czesci w okolicach Wawy to bede wdzieczny za info bo mam akurat 2 tyg wolnego to bym cos porobil z bryka :twisted:
Podobno wystarczy wymienić głowice i kompa. Najlepiej od D16Z6 albo D16Y8. D16Y8 wydaje mi się lepszym posunięciem bo jest nowsza, ale też chyba ciężko j± dostać. Chyba, że kto¶ z jaki¶ względów uważa, że od D16Z6 będzie lepsza to niech się wypowie.
Tez chcialem ta Y8 ale zadnej nie znalazlem a tych z6 kilka mam na oku.Jak ktos by mial ktoras z tych glowic z kompem to prosze o wiad na priva zalezy mi na komplecie bo pozniej sie bede bujal zeby np. kompa dostac.Ktos juz moze robil taka przekladke? pozdro
[ Dodano: Sro 26 Kwi, 2006 ]
Ja w swojej wymienilem kolektor i kat na odpowiedniki megan racing i dolozylem jeszcze stozek na rurze pcv i jest odczuwalna roznica.Wydalem ok. 1100 cos by jeszcze mozna bylo dolozyc albo obrobka glowicy... :twisted:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.