Zobacz pełną wersję : Gałka zmiany biegów
Mam pytanie jaka gałka drażka zmiany biegów pasowałaby do Hondy Civic VI rocznik 2000. Poproszę od razu linki do konkretnych gałek.
Najlepiej OEM lub od VTI ;) A jak inną to wystarczy odkręcić i zmierzyć, trudno tak powiedzieć.
Dorikin1989
30-06-12, 15:32
Dla mnie mistrzem jest ta gałka - jak się ogarnie wszystko co jest do ogarnięcia to wpada na 100%:
http://allegro.pl/galka-zmiany-biegow-skunk2-5mt-jdm-spoon-tytanowa-i2450589004.html
Dla mnie ta!
http://allegro.pl/galka-dzwigni-zmiany-biegow-czaszka-raciborz-i2443541125.html
; -D
Dorikin1989
30-06-12, 18:57
To raczej do "Muscle Car Bitch" :D Ale ogólnie design tego cuda podobał mi się od małego bąbla.
Ja mam od VTi-S i jak dla mnie jest genialna:D jest grubsza niż OEM i ciut krótsza.
Ja mam taką
http://allegro.pl/galka-zmiany-biegow-skora-opel-audi-vw-ford-f-vat-i2433990841.html
Poprzedni właściciel skrócił "patyk" o jakieś 5cm. Jest dużo lepiej.
Dorikin1989
02-07-12, 14:55
Ja mam z Preludy z VTI w swoim MA9. I powiem, że jest mega wygodna.
Son - Goku
02-07-12, 16:54
Mugen
http://desmond.imageshack.us/Himg27/scaled.php?server=27&filename=mugenforumlaknobsd.jpg&res=landing
Ja mam od VTi-S i jak dla mnie jest genialna:D jest grubsza niż OEM i ciut krótsza.
Jak wyglada ta od VTI-S ?
Ja mam od VTI:
http://img835.imageshack.us/img835/9201/s6000334.jpg
Ciężki skunks na skróconym drągu - miód i malina.
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?101621-H22A-EJ6-czarna-dzicz-lt-Boborobol-gt&p=1681133&highlight=fajniej#post1681133
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e81dd140685d1abc.html
Pozwolę sobie odświeżyć temat (żeby nie zakładać nowego). Kupiłem gałkę od VTI, i mam pytanie do osób posiadających VTI lub osób, które zakładały u siebie taka gałkę. Jak wygląda jej mocowanie do mieszka? Do tej pory miałem zwykłą, która miała 2 zatrzaski, które wciska się w pierścień w mieszku. Przy nowej gałce tego nie ma, więc po założeniu mieszek sobie można spokojnie zdjąć i odsłonić drążek. Czy sam mieszek też musi być dedykowany od VTI?
Gałka vti jest normalnie wkręcana na drążek, a mieszki to już chyba były te same niezależnie od wersji wyposażeniowej :-D
Że wkręcana to wiem, bo mogę ją bez problem zamontować, ale chodzi o to, że mieszek nie jest w żaden sposób przymocowany do niej jak to miało miejsce w poprzedniej, zwykłej gałce, przez co wystarczy ściągnąć go w dół i odsłania cały drążek i lata luźno.
Mieszek w żadnej wersji nie jest mocowany do gałki zmiany biegów. Mieszek w środku posiada pierścień, który blokuje się na patyku do zmiany biegów, ale jest on plastikowy może się wytarł i teraz jest za duży dlatego zjeżdża, popularnym motywem naprawczym jest owinięcie drążka zmiany biegów pod gałką taśmą izolacyjną i działa jak fabryka osobiście tak mam.
Dzięki @dejwid , dało mi to do myślenia i po sprawdzeniu okazuje się, że miałem u siebie gałkę z Rovera, która jest zczepiana z mieszkiem.
Mieszek w żadnej wersji nie jest mocowany do gałki zmiany biegów. Mieszek w środku posiada pierścień, który blokuje się na patyku do zmiany biegów, ale jest on plastikowy może się wytarł i teraz jest za duży dlatego zjeżdża, popularnym motywem naprawczym jest owinięcie drążka zmiany biegów pod gałką taśmą izolacyjną i działa jak fabryka osobiście tak mam.
Dokładnie tak :)
Dzięki @dejwid , dało mi to do myślenia i po sprawdzeniu okazuje się, że miałem u siebie gałkę z Rovera, która jest zczepiana z mieszkiem.
Diesle z reguły mają gałkę z rovera.
Diesle z reguły mają gałkę z rovera.
Ok, to wiele wyjaśnia, dzięki za pomoc.
A czy w takim razie nie będzie problemów po zmianie mieszka, sam drążek jest taki sam w dieslu i beznynie?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.