Zobacz pełną wersję : Filtr stożkowy do B18C4.
Witam.
Chciałbym dobrać filtr stożkowy do civic 5d vti b18c4.
Znalazłem zestaw K&N za 330zł, ale chciałbym kupić sam filtr(bo taniej i dolot zimnego powietrza sam bym sobie zrobił wiec po coprzepłacać) i nie wiem jaki model mam kupić?
Czy te uniwersalne K&N są dobre i który by mi pasował?
Jeśli możecie to podajcie gdzie moge kupić i za ile?
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=32732
Czytałem to wcześniej i inne tematy też.
Prosze o odpowiedz na moje pytanie, czyli gdzie i za ile kupię sam filtr stożkowy k&N (lub inny markowy) i jaki model mam dobrać do mojego silnika bo nie wiem czy jak kupię "jakiś" tam uniwersalny to czy bedzie pasował (tzn np. czy nie będzie za mało wydajny, bedzie objętościowo za duży czy za mały).
Więc proszę o pomoc.
np. allegro - mozna dostawc filtr znanej firmy K&N za ok 160-180zł - filtr jest pewny i nowy ... ale pamietaj o doprowadzenie zimnego powietrza do niego ... !!
pozdr
Grzechu
Pytanie mam nastepujące: czy jest sens montować filtr stożkowy (przerabiać układ doprowadzenia zimnego powietrza) do silnika D14A8 (90KM)?
To samo pytanie odnośnie układu wydechowego - jest sens robić przelotówkę? Daje to w tym silniku jakieś odczuwalne skutki? jest przyrost mocy? czy będzie to niezauwazalne i szkoda zachodu i funduszy?
Jak chcesz coś zrobić w tym 1.4 to zrób dolot zimnego ze zderzaka do seryjnej puszki, w puszkę możesz dać wkładkę jakiegoś k&n ale niekoniecznie. Na forum znajdziesz kilka osób sprzedających porządne tłumiki przelotowe, zapoznaj się z cenami i sam sobie określisz czy się opłaca. Jak dobrze skompletujesz układ na rozsądnej średnicy to jakaś poprawa w osiągach i zadowolenie z dźwięku na pewno będzie. Stożki i końcowe wiadra dają z pewnością przyrost hałasu, buczenia i ryczenia upierdliwego w codziennym samochodzie.
Nie opłaca się, jeśli nie planujesz swapa. Za cały układ wydechowy nie ma szans żebyś zmieścił się w tysiącu. Porządny stożek to 200zł+sam dolot. Jak miałem jeszcze d14, to już z myślą o swapie zrobiłem wydech na 2' na dwóch powiększonych tłumikach, zamienniku katalizatora i ebayowym kolektorze 4-2-1, niby coś tam lepiej jechał, ale było głośno jak cholera w pewnych zakresach obrotów. Chcesz poprawić przyspieszenie, to wsadź krótką skrzynię z d13 i lekki zamach.
Jednym słowem jeśli chcę zostać przy moim seryjnym silniczku to się takie zabiegi nie opłacają - dzięki Panowie za wyczerpujące odpowiedzi. o to mi właśnie chodziło.
skolopendra
08-08-12, 19:15
dać wkładkę jakiegoś k&n
to będzie wyjście najlepsze dla 1,4
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.