Kubat
28-06-12, 18:54
D14A3
Wtrysk paliwa: wielopunktowy
Moc: 75 KM
Spalanie w cyklu miejskim: 8-9l/100
Za:
- duży wybór egzemplarzy
- najtańsze dodatkowe 15 koni, o ile nie jest już odmulony
Przeciw:
- niewielkie możliwości dalszego tuningu
D14A4
Wtrysk paliwa: wielopunktowy
Moc: 90 KM
Spalanie w cyklu miejskim: 8-9l/100
Za:
- duży wybór egzemplarzy
- całkiem dynamiczny
Przeciw:
- niewielkie możliwości dalszego tuningu
Witam. chciałbym dowiedzieć się więcej o tych silnikach m.i.n. czym dokładnie się różnią a także czy bardziej opłaca się wziąć Hondę z silnikiem D14A3 75km i ja odblokować czy kupić wersje z silnikiem D14A4 90km??
Wtrysk paliwa: wielopunktowy
Moc: 75 KM
Spalanie w cyklu miejskim: 8-9l/100
Za:
- duży wybór egzemplarzy
- najtańsze dodatkowe 15 koni, o ile nie jest już odmulony
Przeciw:
- niewielkie możliwości dalszego tuningu
D14A4
Wtrysk paliwa: wielopunktowy
Moc: 90 KM
Spalanie w cyklu miejskim: 8-9l/100
Za:
- duży wybór egzemplarzy
- całkiem dynamiczny
Przeciw:
- niewielkie możliwości dalszego tuningu
Witam. chciałbym dowiedzieć się więcej o tych silnikach m.i.n. czym dokładnie się różnią a także czy bardziej opłaca się wziąć Hondę z silnikiem D14A3 75km i ja odblokować czy kupić wersje z silnikiem D14A4 90km??