Zobacz pełną wersję : Hamulec raz jest raz nie ? POMOCY walcze 3 miesiace juz!
Więc tak moja pompa się zatarła
bo była na sucho deptana parę razy i nie trzymała na sekcji bo jak sie hamowało to hamulec był a raz tylko prawy zacisk hamował przy ziemi samej i ściągało, Wymieniłem:
nowe klocki i tarcze
nowe cylinderki tył
bebny i szczeki ok
tylnie przewody ok brak
nowy płyn już 6 butelka DOT4
wymieniłem na używaną od goscia z forum
Po tej wymianie wsadziłęm pompę odkręciłęm przewody i tą śrubkę i czekałem aż płyn z płynie przez grawitacje póżniej zapłem przewody i odpowietrzanie po 20 razach odpowietrzania dosłownie ! Efekt taki raz hamuje znośnie powiedzmy że sie jeszcze nie dotarło ale jest taki średni pedał a raz wpada do ziemi i na końcu hamuje ale juzna wszystkie koła nie ściaga i na piasku widze jakie slady zostawia WALCZE z tym już 3 miesiące POMOCy PRoszę !
Pozdrawiam Krzysiek
gregory-greg
29-06-12, 10:19
odpowietrzales zgodnie z manualem , odpowiednia kolejnosc kol ?
NO PT LT PR LP pózniej na odwrót i wgl juz kombinowałem ;/
PIMPEK_EJ2
01-07-12, 02:03
NO PT LT PR LP pózniej na odwrót i wgl juz kombinowałem ;/
Wg. manuala prawy tył lewy przód, lewy tył prawy przód:) Sprawdź wymien przewody elastyczne, sprawdź zaciski tj. tłoczki prowadnice. Z każdego przewodu leci płyn??Znaczy z odpowietrznika?
gregory-greg
02-07-12, 16:08
dokladnie jak pimpek napisal, kolejnosc jest wazna
ok zobacze jeszcze takie odpowietrzanie trzymać kciuki ;] Auto jest bez ABS przewody dobre wszystko szczelne czy z wszystkich przewodów leci płyn to troche głupie pytanie :D ( No ale nie ma głupich pytań) zaciski były regenerowane.
Poczekam aż dojdzie mi zestaw naprawczy pompy poskladam na mokro z płynem i bydymy deptać ;]
Jak Ci pedał czasem wpada, to na pewno jest to wina nieszczelnego/zapowietrzonego układu. Te układy skomplikowane nie są, nie ma się co popsuć, więc jak tylko jest szczelny (i jesteś na 100% pewny) to raczej gdzieś pozostało powietrze...
A spróbuj podciągnąć ręczęczny i wtedy zobaczyć jak zachowuje się pedał hamulca - może samoregulatory z tyłu za słabo są podciągnięte ;)
Chłopie a co ma tył do tego jak ledwo przód hamuje :D Dobra spokojnie będzie jeszcze odpowietrzne wedłóg manuala i chwilowo czekam na zestaw naprawczy pompu bo zamówiłem w 4cars i tam są złe dane bo do EJ2 pompa ma 23.8 mm średnice tłoczka pompy xD a rzeczywiscie ma 20,28mm chyba mówie o 13/16' i chce reklamacji.
Jak szczęki są mocno sciągnięte, to większość płynu idzie w tylne cylinderki niż w przednie zaciski. Po prostu zasugerowałem... :)
Chłopie a co ma tył do tego jak ledwo przód hamuje Może ma, mi auto bardzo słabo hamowało, układ okazał się odpowietrzony, mechanik na koniec coś przy bębnach z tyłu pogmerał i jak ręką odjął...
Może ma, mi auto bardzo słabo hamowało, układ okazał się odpowietrzony, mechanik na koniec coś przy bębnach z tyłu pogmerał i jak ręką odjął...
Jak miałeś zapowietrzony, to w ogóle nie ma o czym gadać. W dodatku jak Ci się samoregulatory zapieką, to tył praktycznie może być tylko 'od parady', więc końcowe gmeranie w bębnach to tylko kawałeczek w drodze do w pełni sprawnych hamulców.
Chyba masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem.
1. Przecież napisałem że układ był odpowietrzony
2. Ja nie wiem, coś wyregulował, i hamulce działały tak jak wcześniej przed problemem i do tej pory jest okey (sprawdzane na diagnostyce)...
Po prostu nawiązałem do wypowiedzi kolegi Lune
oK ok każda rada dobra ;] A teraz wazne czy to podejdzie mi do pompy chodzi mi głównie o te 3 takie same gumy trosze wieksze niż seria bo o 0,40mm znaczy ciaśniej wejda ale jakos nie szczególnie ;] tylko czy ta srednica będzie dobra wewnętrzna bo nei chce 2 zestawu złego kupić a pod moją konkretnie nia maja;/
ten zestw w Inter Carsie:
D1-414
AUTOFREN Reperaturka pompy hamulcowej HONDA CIVIC 84-87
Średnica [mm]:20,6
16.86 PLN
a jesteś pewien że pompa i serwo są 100% sprawne ? Może któreś z nich przepuszcza..
miałem niedawno taką sytuacje ze wymieniłem pompe na używaną i jak mocno przycisnąłem hamulec to hamowało a jak powoli przyciskałem to spadało w dół. okazało sie że cylinderek pompy był przykorodowany (co najczęsciej sie zdarza jesli pompa była chwile nie używana) i przy gwałtownym hamowaniu robiło cisnienie a przy wolnym po prostu puszczało. zerknij też na korektor siły hamowania.
dokładnie, może trzeba ogarnać zestaw naprawczy do pompy i zmienić uszczelnienie..
A wiec kupilem ostatnią pompę używaną na forum ;] wymontowaną 5 dni temu a doszła jeszcze zalana wiec musi działać !! Sprawdzałem ją przed podłączeniem czyli zalana płynem i naciśnięcie tłoczka obie sekcje strzelne muszę kupićjeszcze jeden przewód bo mi się objechał na gładz ;] i zdam relacje tym razem odpowietrze wgł manuala !!!
Witam. Możesz napisać czy problem się rozwiązał, a jeśli tak to co zrobiłeś ?
Prawdpodobnie przewody elastyczne przepuszczają ;]
i co z tym tematem?? Ponieważ mam ten sam problem z pedałem
Czekam az z grupowego dojda przewody w oplocie i szczeki i wtedy bedzie wszystko nowe to jc dam znac czy pomogło ;]
scoobany111
25-06-13, 10:04
I rok czasu bujasz się z niesprawnymi hamulcami? I dziwić się że tyle wypadków na drodze..
Auto 1.5 roku stoi na dworze ;/ Nie trafna uwaga z twojej strony. w sobote montaz oplotu i nowych szczęk.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.