Zobacz pełną wersję : uklad dolotowy do gaznika
Witam
znowu nazbieralo mi sie kilka pytan, poniewaz jestem zielony ale statram sie to nadrabiac to o to pierwsze?
Co to jest AOMA i CAI ?? to jakies dwa typy dolotow?
I drugie juz powazniejsze, szukalem duzo na forum ale ogolnie konkretnie nie znalazlem. Posiadam civia 93 1.3silnik z gaznikiem i chcialbym zmienic dolot do niego. Problem jest taki ze tam jest wejscie pionowe a wszystkie uklady sa robione chyba pod te z wtryskami czyli poziome. Znalazzlem jakis link na forum do sklepu ale jak juz ktos napisal do Vgeneracji nie maja:/
Prosze o przyblizenie sprawy i dzieki za cierpliwosc :speszony:
AOMA to jest firma ktora robi uklady dolotowe.
CAI to skrot od Cold Air Intake
okej to juz polowe wiem;]
a jak z tym dolotem do gaznika?? ma ktos taki zamontowany? gdzie kupiliscie??
jak by co moj silnik to 13 tylk :/
popatrz sobie na www.mtuning.pl Tam w masz rozne doloty :)
nie znalazle tu nic odpowiedniego:/
kto ma jakis uklad do takiej samej hondy??
Jeszcze nie widzałem dedykowanego dolotu do d13. Trzeba samemu wszystko skompletować czyli kolanko , przejściówke z kolanka do rury no i jakiś stożek oraz wszystkie opaski. Trzeba zadbać też o podpięcie wężyków i czujnika temp. najlepiej do kolanka. Robiłem dolot do swojego eg3 i największy problem sprawia dopasowanie kolanka do wejścia na gaźnik.
marc-l a jakies blizsze informacje jak to zmontowac??
dzieki
jest fajny sposób na dolot w D13.
Trzeba kupić gdzies na szrocie puszke od d15b2 osadzić ja na gaźniku (średnica dokładnie taka sama i taki sam sposob montowania co w seryjnej puszce) i podłączyć do niej rure zakonczona stozkiem. D15B2 ma malutka puszke i wyjscie na bok...
PZDR
PS
tylko jest jeszcze pytanie czy dlubanie przy dolocie w gazniku cokolwiek da...
Jak myslicie?