poznan1986
21-06-12, 17:45
Witam
zakupiłem honde civic coupe 98r wersje amerykańską , przyjechała z Niemiec i niestety .... zaczęło się , po 4 dniach użytkowania silnik zaczął ciec , podjerzewam ze sprzedający wlał doktorka i trzymało szczelność , po kupnie kilka razy przygazowałem go do końca i pewnie puścilo , objawy: przy kręceniu powyżej 5 tys obrotów dymi na biało dość mocno , olej ubywa mocno , pokieruje ktoś co robić +- i jakie mogą być koszta?
silnik 1,6 105koni
a może ktoś ma dobrego mechanika z Poznania w akceptowalnej kwocie
aaa i kolejny objaw : olej jest już wyczuwalny przy głowicy
i jeszcze pozwole podpiąć pod ten sam temat: licznik wariuje tzn raz pokazuje prawidłowo a za 10 minut się wiesza i nic wskazówka prędkośc stoji powiedzmy na 40tce a przebieg się nie posuwa
przerabiał ktoś to?
zakupiłem honde civic coupe 98r wersje amerykańską , przyjechała z Niemiec i niestety .... zaczęło się , po 4 dniach użytkowania silnik zaczął ciec , podjerzewam ze sprzedający wlał doktorka i trzymało szczelność , po kupnie kilka razy przygazowałem go do końca i pewnie puścilo , objawy: przy kręceniu powyżej 5 tys obrotów dymi na biało dość mocno , olej ubywa mocno , pokieruje ktoś co robić +- i jakie mogą być koszta?
silnik 1,6 105koni
a może ktoś ma dobrego mechanika z Poznania w akceptowalnej kwocie
aaa i kolejny objaw : olej jest już wyczuwalny przy głowicy
i jeszcze pozwole podpiąć pod ten sam temat: licznik wariuje tzn raz pokazuje prawidłowo a za 10 minut się wiesza i nic wskazówka prędkośc stoji powiedzmy na 40tce a przebieg się nie posuwa
przerabiał ktoś to?