hacyy
18-06-12, 15:52
Dawno temu jak kupiłem honde na seryjnym kompie bylo odciecie paliwa 5800-6000rpm. Postanowiłem dać do przerobienia kompa, kolega przerobił na p28, dodał eprom o wartościach: Launch:3900rpm, Shift: 6500rpm, Rev: 7200rpm. Auto nie jechało powyżej 6000rpm, tak jakby był źle rozrząd ustawiony, po prostu brakowało mu mocy...
Pod długich namysłach sprawdziłem rozrząd, siedział na znakach, czerwona kreska na dole, up i płaszczyzna głowicy na górze..., skołowałem sobie drugi eprom z wartościami podobnymi tylko rev byl na 6800rpm... Wszystko ok, tylko że odcina według zegarów raz 5800rpm raz 6000rpm...
Dziś myślę: nie ma bata, ściągam zamach dla pewności ... iiii rozrząd siedzi idealnie na znakach - skręcam, wsiadam, grzeje motorownie, jadę... i dalej to samo, no ale dobra przepne kompa od kolegi z mapami d15 i wartościami takimi jak te pierwsze... powracamy do początku, powyżej 6500rpm nie jedzie...
Zapłon miałem wyprzedzony o 2* więc podjechałem do znajomka na lampę i ustawił na katalogowe 16*, nie wiem czego się czepić, na pewno zegarów bo mi przekłamują, ale że auto nie jedzie powyżej 6000rpm...
Zostało mi do sprawdzenia : wszystkie masy, wymiana filtra paliwa.
Mam także spekulacje co do przekaźnika pompy paliwowej, bo normalnie auto chodzi cały czas, ale jak czasem zgaszę to po przekręceniu nie słychać pompy, odczekam chwilę i wszystko ładnie brzęczy i auto pali..
Specyfikacja auta:
D15B7 + D16Z6 intake, short ram i tylo..
Pod długich namysłach sprawdziłem rozrząd, siedział na znakach, czerwona kreska na dole, up i płaszczyzna głowicy na górze..., skołowałem sobie drugi eprom z wartościami podobnymi tylko rev byl na 6800rpm... Wszystko ok, tylko że odcina według zegarów raz 5800rpm raz 6000rpm...
Dziś myślę: nie ma bata, ściągam zamach dla pewności ... iiii rozrząd siedzi idealnie na znakach - skręcam, wsiadam, grzeje motorownie, jadę... i dalej to samo, no ale dobra przepne kompa od kolegi z mapami d15 i wartościami takimi jak te pierwsze... powracamy do początku, powyżej 6500rpm nie jedzie...
Zapłon miałem wyprzedzony o 2* więc podjechałem do znajomka na lampę i ustawił na katalogowe 16*, nie wiem czego się czepić, na pewno zegarów bo mi przekłamują, ale że auto nie jedzie powyżej 6000rpm...
Zostało mi do sprawdzenia : wszystkie masy, wymiana filtra paliwa.
Mam także spekulacje co do przekaźnika pompy paliwowej, bo normalnie auto chodzi cały czas, ale jak czasem zgaszę to po przekręceniu nie słychać pompy, odczekam chwilę i wszystko ładnie brzęczy i auto pali..
Specyfikacja auta:
D15B7 + D16Z6 intake, short ram i tylo..