Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Honda zgaszona i zero odzewu

Guscioren
17-06-12, 13:15
Witam wczoraj wracając z dziewczyna do domu w dosyć duza ulewe zgasiłem samochód na podwórku i od tamtej pory zero odzewu z jego strony jak chce odpalic -.-.
Wsadzam kluczyk pompa ładnie sassya paliwo, kluczyk na pozycje rozrusznika i zawieca mi sie tylko na desce ABS i mruga zielony kluczyk. Co to może być ?
Reset kompa już robiłem nadal to samo ;(

sucharek
17-06-12, 14:48
immo

Van_Dal
17-06-12, 16:23
sprawdź przekaźnik immp pod kierownicą

Guscioren
17-06-12, 17:04
Jakoś jaśniej :P? w sprawie elektryki jestem dosyć zielony :))

straznik
18-06-12, 11:49
Zielona lampka to immobiliser... Mogles sprawdzic. Spróbuj drugim kluczykiem na poczatek

Guscioren
18-06-12, 13:04
Więc tak :) drugi kluczyk był ode mnie 40km dokładnie w mieszkaniu moich rodziców ;P chciałem rozebrać ten plastik co jest przy stacyjce i siłując się z nim opuściłem kierownice, tak coś mnie w środku tknęło "Odpal go" no to ciach kluczyk w stacyjkę 2 obroty silnik chodzi :P no to ucieszony skręciłem wszystko kiera do góry zgasiłem i znów mi wyskakuje immo -.- Kierownica w dól immo nie wyskakuje odpala normalnie o.O.
W wolnej chwili chyba poprostu podjade gdzieś gdzie mi ten immo wypi...... :)

probestic
18-06-12, 13:07
Może po prostu coś przy antenie immo Ci nie łączy ? Obadaj przewody, poruszaj i zobaczysz.

Krawiec
18-06-12, 13:24
Uwaga dla innych mających podobny problem: jeśli miga zielony kluczyk a wóz nie odpala - wystarczy wyczyścić kluczyk- choćby prysnąć go środkiem dezynfekującym, przetrzeć szmatką i będzie śmigał jak nowy.

Autor postu ma chyba brak styku na kablach stąd problemy.

Guscioren
19-06-12, 10:23
Raczej tak bo kluczyk mam nowy z miesiąc temu dorabiany :) No i była strasznie duża wilgoć

PeJot
20-06-12, 08:44
immo

Na bank immo, pewnie kluczyk nie styka ...

Sucharek oczyść sobie skrzynkę ;)

kyzer
20-06-12, 22:55