Zobacz pełną wersję : Błąd 92 po wymianie ssaka
Powitac...mam takiego oto problema ze ostatnimi czasy wymienialem kolektor ssacy z mojego d16y7 na kolektor z d16y2-vtec wszystko fajnie chodzi i w ogole zero błędow lecz raz na jakies 50-80km wyskakuje mi błąd 92-Evaporative Emission Control System insufficient nic sie wtedy nie dzieje samochod nie jedzie inaczej nie wzrasta spalanie ani nic .. wystarczy ze stane i nawet na sekunde odlacze akumulator i podlacze spowrotem(wiec niby nie resetowanie kompa bo na to podobno 20min odlaczacyc aku trzeba) i po tej sekundzie od odlaczenia podlaczam spowrotem i błedu niema i znowu za jakies 80km sie zapali. Wiem ze to pewnie nic powaznego gdyz błąd nie jest trwały i samochod nie jezdzi na trybie awaryjnym gdyz spalanie sie nie zwieksza lecz chcialbym jednak usunac ten mały mankamencik by sie juz tak nie dzialo :) Poradźcie ziomki :D
Podłączyłeś Purge Control Valve pod ssaka ?
To jest ten taki niby grzybek? :D Powiem tak jeden podlaczona jest ta kostka i tam sa dwa przwody powietrza i jeden jest podlaczony a drugi co idzie do przepustnicy to jest zatkany bo w przepustnicy nie mam takiego wejscie na ten przewod :P
To jest element oznaczony nr 12:
http://www.japancars.ru/cat/honda/image.php?npl=17S0201&nplblk=E__0100&s=0.45
Jak u siebie robiłem swapa ssaka z Y7 na D15B7 to z tyłu ssaka pod tym grzybkiem był króciec o mniejszej średnicy niż wszystkie i tam trzeba było go podłączyć, w D16z6 już go nie ma.
Jeśli chcesz pozbyć się tego błędu to możesz podłączyć wężyk nawet do rury dolotu - PCV potrzebuje tylko wejścia z podciśnieniem także nie ma znaczenia czy połączony jest przed przepustnicą czy za nią.
Dzieki wielkie faktycznie dalo rade :D
Podłączyłeś przed czy za przepustnicą? :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.