TRAFO
14-06-12, 16:47
Koledzy szanowni i koleżanki :) mam zapytanie do tych którzy odpinali albo zmieniali licznik centralny (ten z obrotomierzem) w wer. 5D najlepiej przedliftowej.
1. Czy po odpięciu i zapięciu go z powrotem pojawiały się jakieś usterki? Brak np. wyświetlania przebiegu?
2. Czy po odpięciu i zapięciu z powrotem trzeba było jechać do ASO i podpinać pod komputer żeby coś poustawiać?
3. Czy zakładał ktoś licznik z innego auta albo modelu? Np. z S-ki do 5D. Czy po podpięciu takiego licznika trzeba go jakoś „parować” z komputerem samochodu?
4. Jaki przebieg będzie wyświetlał zmieniony licznik? Rzeczywisty przebieg auta czy taki jak był w tym nowym liczniku? A może jakieś błędy?
Serwisówka karze przepisać stan, a co się stanie jak się nie przepisze? Może to być niezły sposób na korektę licznika przed sprzedaniem auta :)
http://krzp.w.interia.pl/honda/sygnatura/kreska.jpg
Moje modernizacje...
http://krzp.w.interia.pl/honda/sygnatura/zabcia.gif (http://www.trafo.za.pl/honda)
1. Czy po odpięciu i zapięciu go z powrotem pojawiały się jakieś usterki? Brak np. wyświetlania przebiegu?
2. Czy po odpięciu i zapięciu z powrotem trzeba było jechać do ASO i podpinać pod komputer żeby coś poustawiać?
3. Czy zakładał ktoś licznik z innego auta albo modelu? Np. z S-ki do 5D. Czy po podpięciu takiego licznika trzeba go jakoś „parować” z komputerem samochodu?
4. Jaki przebieg będzie wyświetlał zmieniony licznik? Rzeczywisty przebieg auta czy taki jak był w tym nowym liczniku? A może jakieś błędy?
Serwisówka karze przepisać stan, a co się stanie jak się nie przepisze? Może to być niezły sposób na korektę licznika przed sprzedaniem auta :)
http://krzp.w.interia.pl/honda/sygnatura/kreska.jpg
Moje modernizacje...
http://krzp.w.interia.pl/honda/sygnatura/zabcia.gif (http://www.trafo.za.pl/honda)