Zobacz pełną wersję : Jakie ET kół do HC3D...?
Hej Gej.
Mam na oku fajne koła 16x7 z ET 37. Czy będzie on dobry do mojego TypeL`a? Kompletnie nie znam się na tym... Pomocy...
Piotruś... ;)
Jak sie nie znasz leniu, to uzyj opcji szukaj, albo chociaz do FAQ zajzyj, bo tam masz wszystko na samym poczatku.
Siusiak do buzi ci sie nalezy, jak nic i z liscia oczywiscie.
:D
Przepraszam, zachowałem się jak gówniarz... :oops:
do dupy z takim ET....
Możesz jaśniej Ojcze?
Lio dobrze gada. wiem i bym Ci powiedział, ale za lenistwo odsyłam do lektury :D
pasuje jak najbardziej
Dziekuję Pati.
Nie bede wiecej leniwym gejem, Nie bede wiecej leniwym gejem, Nie bede wiecej leniwym gejem, Nie bede wiecej leniwym gejem, Nie bede wiecej leniwym gejem, Nie bede wiecej leniwym gejem, Nie bede wiecej leniwym gejem, Nie bede wiecej leniwym gejem, Nie bede wiecej leniwym gejem, Nie bede wiecej leniwym gejem, Nie bede wiecej leniwym gejem, Nie bede wiecej leniwym gejem, Nie bede wiecej leniwym gejem, Nie bede wiecej leniwym gejem, Nie bede wiecej leniwym gejem, Nie bede wiecej leniwym gejem, Nie bede wiecej leniwym gejem, Nie bede wiecej leniwym gejem, Nie bede wiecej leniwym gejem, Nie bede wiecej leniwym gejem, Nie bede wiecej leniwym gejem, Nie bede wiecej leniwym gejem.
napisz to ODRĘCZNIE a nie copy/paste :D
tak jak radzi LIO fakju i opcja szukaj ale ET HC powinno być 45 chyba że się mylę to niech mnie ktoś zje...... a ja kiedyś pojeżdziłem na felgach 14" z golfa z ET 38 i tak jakoś dziwnie było poza tym looknij na hondapl.org i tam poszukaj bo było sporo wypowiedzi na ten temat jaśniej to po prostu zmienia się geometria zawieszenia i trakcja auta może być do dupy w koleinach lub zakrętach
45et to przy innej szerokosci koła może być - poniżej 6". przy 7" szerokości et wlasciwe zawiera sie miedzy 40 a 35 - 37 jest optymalnie.
napisz to ODRĘCZNIE a nie copy/paste :D