Zobacz pełną wersję : Silnik sam sobie dodaje gazu podczas postoju- wysokie obroty (1300-1500)
Hej,
Od 4 dni podczas postoju na luzie/na biegu honda sama sobie gazuje, obroty wahają się między 1300 a 1500, ostatnio wymienione świece, kable, akumulator, filtr powietrza, paliwa, katalizator, aha może ważne może nie, zaczęło się to dziać po jeździe na rezerwie oraz po zatankowaniu 98, rok temu wymiana uszczelki pod głowicą, co to może być?
warto byloby przeczyscic silniczek krokowy, zrobić reset kompa i przeprowadzic naukę wolnych obrotow
napisz jeszcze jaki silnik
wojtas0010
11-06-12, 15:38
al napisz dokladne oznaczenie silnika ktore widnieje na jego bloku obok kolektora wydechowego:)
al napisz dokladne oznaczenie silnika ktore widnieje na jego bloku obok kolektora wydechowego
Będzie zaczynać się od D15, taka mała podpowiedź :) Ale Pani Inżynier, jak widzę, więc sobie poradzi :)
warto byloby przeczyscic silniczek krokowy, zrobić reset kompa i przeprowadzic naukę wolnych obrotow
Jeden z tematów o czyszczeniu silniczka krokowego: http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?7623-Czyszczenie-silniczka-krokowego-faq&highlight=czyszczenie+silniczka+krokowego
Gdyby to nie pomogło, trzeba poszukać, czy silnik nie dostaje lewego powietrza.
Sprawdz czy jest luz na lince gazu, jak tak miałem.
Michalll_1991
13-06-12, 15:04
pierwsze co zrób to jak mówią silniczek krokowy. 3 śruby, 2 wtyczki i 15 minut czyszczenia ;)
a potem regulacja wolnych obrotów śrubką na przepustnicy
Dzięki, kumpel dziś wyczyści silniczek i będziemy wiedzieć co robić dalej.
Aha ile taka przyjemność może kosztować? :p
bednar_ek35
14-06-12, 16:08
Dwa piwa+5 fajek+30min czasu:)
Silniczek wyczyszczony, obroty wyregulowane, ale niestety po jakimś czasie dalej wariuje oraz momentami ma wysokie obroty tj. 2tyś na postoju. Czy ma wpływ może jeszcze uszczelka (w kształcie ósemki), gdyż okazało się że jest bardzo zużyta?
lewe powietrze skądś się bierze pewnie przez tą uszczelkę,odłącz rure od przepustnicy i zatkaj na ręką dolot jak nie zgaśnie silnik to będzie lewe powietrze
Czy ma wpływ może jeszcze uszczelka (w kształcie ósemki), gdyż okazało się że jest bardzo zużyta?
wymień uszczelke lub sprobój dodać silikonu
Sprawdź linkę gazu... czy nie jest naciągnięta...
obroty za wysokie to nie to samo co falujące karmel. tu mamy problem obrotów falujących. Stawiam, jak zawsze - i ze 100% skutecznością w takich przypadkach- na FITV
:mad:Jak się wali to chyba wszystko, pedału gazu czasami nie da się wcisnąć (dodać gazu) oraz czuć podczas jazdy szarpanie /przeskakiwanie silnika oraz od dziś się pokazała kolejna usterka z pod maski piszczy, nie jest to pisk paska klinowego, piszczy podczas jazdy oraz postoju. Byłam u mechanika z piskiem i powiedział że to być może alternator. Pomóżcie:(
pedału gazu czasami nie da się wcisnąć (dodać gazu)
Może jednak ta linka gdzieś się przycina, jak sugerował karmel.
zuć podczas jazdy szarpanie /przeskakiwanie silnika
Wypadają zapłony? Pali na 3 gary? Sprecyzuj.
z pod maski piszczy, nie jest to pisk paska klinowego,
A może akurat jest źle napięty pasek klinowy? Za slabo lub za mocno?
wojtas0010
19-06-12, 09:12
Hmm jesli nie pisk paska i silnik nie rowno pracuje to te same objawy co u mnie... zatarty aparat zaplonowy i zanieczyszczona kopulka... a z ktorej strony dobiega ten pisk? od strony pasazera czy kierowcy?
Podczas jazdy czuję szarpnięcie podobne jak redukcja biegu na niższy bieg bez hamowania, tylko ja to czuję (kierowca), pasażer nie. Natomiast pisk dobiega od strony kierowcy.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.