Zobacz pełną wersję : strojenie d16z5
hej mam w moim jajku d16z5 na dniach powinny skoczyć kolejne graty po których będzie konieczne strojenie i teraz moje pytanie czy ktoś stroi obd0 czy musze przejść na obd1i dopiero składać to do kupy ??
bez problemów stroisz obd0
no i byłem na strojeniu obd0 miało być bez problemów i zonk , kasy poszło "trochę" a auto jeździ gorzej niż przed nie trzyma wolnych obrotów i mam wrażenie że jest gorzej niż przed . miałem kompa od d16a9 ale nie da sie go stroić wg tunera i dał mi kompa od d16a8 nie wiem czy ma to znaczenie podobno sondę odłaczył . gość który mi stroił auto namawia mnie teraz żebym przeszedł na obd1 bo sie łatwiej stroi no ale kasa wywalona auto nie jedzie a teraz kolejne 5-6 stów na obd1 i znowu strojenie czy jest sens ?
no ma poprawiać ale namawia mnie na obd1 bo łatwiej stroić ...
kompa d16a9 (pm7 z 88 roku) można stroić, po prostu jego przeróbka jest "upierdliwa"
obd0 można z powodzeniem stroić, a to jak to wyjdzie to już kwestia tunera
Z całym szacunkiem Bartku ale nie spodziewaj się cudów od stroiciela jeśli Twoje auto nie było sprawne technicznie. Źle ustawiony zapłon i zawory nie są na pewno elementem na który można przymknąć oko. Zauważ, że przez to nie udało się nawet wykorzystać możliwości regulowanych kółek i wałków. To, że tuner podjął się strojenia było tylko jego dobrą wolą bo chciał Ci pomóc - inny wysłałby Cię do domu i nie podjąłby się żadnej pracy dopóki nie doprowadzisz auta do porządku:confused:
To, że tuner podjął się strojenia było tylko jego dobrą wolą bo chciał Ci pomóc
Tuner podjął się strojenia wiedząc, że auto ma źle ustawiony zapłon i zawory ? :confused:
po przyjechaniu do domu sprawdziłem wszytsko jeszcze raz , zapłon sprawdzilismy na lampe ( on nie sprawdzał go wcale a to że był źle ustawiony mógł stwierdzić kompem ?) rozrząd sprawdzaliśmy kilak razy po założeniu ( wiesz że nie jeden już postawiałem ) a co do zaworów to sprawa bardzo dyskusyjna ,pod koniec strojenie stwierdził że krokowiec jest uszkodzony bo nie trzyma wolnych. Chodzi głownie o to że na fabrycznym kompie auto jeździ normalnie
Ale nie oto chodzi żeby tu czyjejś winy szukać bo gość powiedział że za free to poprawi wiec tu nie ma problemu , tylko o to czy naprawdę konieczne jest przechodzenie na obd1 na kolejne strojenia raczej sie zapowiada , a za cene aparatu kompa i przejścówki będę maił na kolejną hamownie która jest niezbędna i paliwo na strojenie. I chyba skoro już zaczęliśmy na obd0 to i tak skończymy będzie dłużej trudno....
Źle ustawiony zapłon i zawory nie są na pewno elementem na który można przymknąć oko.
Zapłon przy regulowanym kółku ustawionym na 0 był prawidłowy, luzy zaworowe zostały ustawione wg wskazań twórcy wałków i w obrębie jałowego profilu krzywki były dużo większe względem fabrycznych, tłumaczył to innymi nabiegami krzywek - była to kwestia do przedyskutowania przed strojeniem. Krokowiec okazał się sprawny, na seryjnym komputerze auto jeździ normalnie, obroty nie falują, nie czuć na bogato z wydechu (jak ma to miejsce na wystrojonym ecu), także wg mnie auto jest sprawne technicznie.
Dokładnie, twierdził, że samochód nie jest w 100% sprawny i wziął się za strojenie?
Człowieku, poczytaj, zanim zaczniesz pisać. Czy jest napisane, że olał tą sprawę?
A może ktoś napisał, że najpierw to "nieodpłatnie" naprawiono?
Widziałeś zapewne projekty tego stroiciela na innych autach w obd0 i uważasz, że Tobie na siłę popsuł? Albo że nagle zapomniał jak to się robi? :> Przykładowo: rogalike - d16a9, wszystko tam pięknie grało, samochód bardzo dobrze przygotowany, obd0 - żadnych kwiatków, 157.5 KM wyszło ;)
Człowieku, poczytaj, zanim zaczniesz pisać. Czy jest napisane, że olał tą sprawę?
A może ktoś napisał, że najpierw to "nieodpłatnie" naprawiono?
Mea culpa, nie doczytałem.
Panowie pytanie jest czy przechodzić na obd1 czy nie ,to są modyfikacje gdzie nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem ... ja twierdze że coś nie pykło jak to czasem bywa, ale jak mówie zaoferował sie poprawic wszystko
Panowie pytanie jest czy przechodzić na obd1 czy nie ,to są modyfikacje gdzie nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem ... ja twierdze że coś nie pykło jak to czasem bywa, ale jak mówie zaoferował sie poprawic wszystko
Przełaź na OBD1!! OBD0 da się stroić, ale to jest tak jak zaprosić dziewczynę na randkę na kebaba. Małe pole do popisu i nie do tego kebab służy ;)
Przełaź na OBD1!! OBD0 da się stroić, ale to jest tak jak zaprosić dziewczynę na randkę na kebaba. Małe pole do popisu i nie do tego kebab służy ;)
nie czaje trochę tego skoro u rogala wyszło 157hp bez wałków i kółek to w jakim celu przechodzić na obd1 , kolejna sprawa czy ty tak swobodnie wywaliłbyś kolejnego tysiaka na strojenie bo dla mnie to sporo kasy i oszczędźcie sobie komentarzy typu jak cie nie stać to sie nie bierz ....
co znaczy małe pole do popisu ??
Przełaź na OBD1!! OBD0 da się stroić, ale to jest tak jak zaprosić dziewczynę na randkę na kebaba. Małe pole do popisu i nie do tego kebab służy
nie no sory ale pierd***sz jak poraniony... mówisz o turboedit jakby to była "świnka"... to że ma mniej "ficzersów" niż crome, to go wcale nie dyskryminuje w dziedzinie strojenia..
skoro masz gratisową poprawkę, to jedź na poprawkę
a sytuacja wygląda w tej chwili tak ze zaproponowano mi przejscie na obd1 w bardzo dobrych pieniądzach , bo za 300 zł wiec praktycznie połowa normalne stawki i strojenie w ramach poprzedniego co nie zmienia faktu ze miało być dobrze i rozsądnie a wychodzi na to że już wydałem 1100 na strojenie ( co prawda z paliwem do warszawy, no ale ...) i będe musiał wydać kolejne 600 może cos ponad 300 obd1 150 hamownia i jakieś 150-200 paliwo , chyba sie zgodzicie ze 1700 to troche sporo , własciwie trzeba pamietać że z przejsciem na obd1 ale kiedy pytałem czy stroja obd0 "jasne , bez problemu "
to przechodź - Twój wybór.. a ja powtórzę jeszcze raz OBD0 MOŻNA STROIĆ
ja powtórzę jeszcze raz OBD0 MOŻNA STROIĆ
ja powiem pierwszy raz GÓWNO TEŻ MOŻNA JEŚĆ DZIEŃ W DZIEŃ :) od tego się nie umiera :)
czescicivic
04-03-14, 22:53
To może ktoś ogarnięty napisze na czym polegają różnice w strojeniu tego i tego i co przemawia na korzyść OBD1
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.