PDA

Zobacz pełną wersję : Hamulce mega problem - prosze o pomoc.

Buch0
01-08-07, 14:29
Witam serdecznie!
Po pierwsze siemka wszystkim bo jestem tutaj nowy :)

A teraz moje pytanie do Was. Mam Hondę Civic z 93 r 1.5 16V. Wszystko było ok aż do teraz. Zaczęły mi sie blokować hamulce i po przejechaniu jakiś 3 km czuje się taki swąd spalenizny na początku było to (tam wyczułem) prawe lewe koło. Rozebrałem to i wymieniłem wszystkie gumki bo wyglądały jak by sie pozaciekały a tam te 2 dzyndzle nie ruszały się nawet (i po nasmarowaniu też sie za chwile zatrzymywały). Więc w tym kole porobiłem to nawet wyczyściłem cylinderek - odpowietrzone. Ale dzieje się to samo teraz podjechałem i dalej czuje swąd tylko wydaje mi sie że juz z koła tylnego prawego a prawe z przodu jest strasznie gorące ( z tyłu mam bębny).

proszę Was o rade gdzie można szukać jakiejś przyczyny tego czegoś, nie jestem mechanikiem więc nie znam się za bardzo, robie to z ojcem, ale on już też nie wie co to może sie dziać.

Pozdrawiam serdecznie i dzięki z góry za porady.

karpik85
01-08-07, 15:28
Ja miałem u siebie to samo na przodzie, wszystkie dolegliwości zniknęły po rozebraniu zacisków, wuczyszczeniu tłoczków papierem wodnym i po założeniu nowych kompletów naprawczych. Ważne, zeby nie smarować zwykłym smarem tylko specialnym do hamulców, ja kupiłem coś takiego w tubce firmy ATE. W skład kompletu naprawczego wchodzą też gumki do prowadnic zacisku. Zmieniłem płyn na nowy i dokładnie odpowietrzałem, bo podobno tłok może sie nie cofać jeżeli jest powietrze w układzie. Nowe klocki dodatkowo jeszcze minimalnie wyszlifowałem papierem z lakieru, zeby lżej chodziły w tych blaszkach-prowadnicach.