Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Dziwny dźwięk "warkot" przy dodaniu gazu

drajwer20
22-05-12, 23:29
Witam. Dzisiaj pod wpływem emocji i nerw przycisnąłem swoją honde 5d 96rok. Dostała po p****e na 2jce 3jce 4ce do 6 tys obrotów. Zwolniłem na światłach i jak ruszyłem to przy dodaniu gazu jest dziwny dźwięk (wydaje mi sie ze w prawej przedniej czesci samochodu) zatrzymalem sie, dziwnie głośniej pracuje. Moze to tłumik ? nie wiem nie znam się na mechanice. Jak myslicie co mogło "pójść" ?

MikeFoto
22-05-12, 23:43
Witam. Dzisiaj pod wpływem emocji i nerw przycisnąłem swoją honde 5d 96rok. Dostała po p****e na 2jce 3jce 4ce do 6 tys obrotów. Zwolniłem na światłach i jak ruszyłem to przy dodaniu gazu jest dziwny dźwięk (wydaje mi sie ze w prawej przedniej czesci samochodu) zatrzymalem sie, dziwnie głośniej pracuje. Moze to tłumik ? nie wiem nie znam się na mechanice. Jak myslicie co mogło "pójść" ?

Panowie, czyja szklana kula działa?.....moja aktualnie w serwisie.....

probestic
22-05-12, 23:46
Ja mam aktualnie dwie ... inwalidzkie :D

A tak przechodząc do rzeczy ... właź pod samochód i sprawdzaj :)

drajwer20
22-05-12, 23:47
No człeniu może ktoś miał identyczny problem. Dodaje gazu to jest dziwny charakterystyczny dźwięk, a cały samochód i tak chodzi głośniej................... rozkminiaj

Dextero
22-05-12, 23:59
...pewnie turbina ci się załącza... :D

Saiti
23-05-12, 00:02
To jest dźwięk RYTYTYTYRYTYTYRY? Czy KRYKRYKRYKRYKRY? Jeśli to pierwsze, to nie wiem, natomiast jeśli to drugie, to również nie wiem

MikeFoto
23-05-12, 00:11
dziwny charakterystyczny dźwięk

Nie no wszystko jasne, jak dziwny i charakterystyczny to wiadomo o co chodzi :)

Dobra, już na poważnie. Z Twojego opisu widomo tyle co nic. Nie podajesz żadnych konkretów....