Zobacz pełną wersję : zaczelo sciagac w lewo i trzasc kierownica
czesc,
mam problem:
po wymianie manchety trzesie kiera powyzej 110 km/h i sciaga na lewo :/
cos zle zlozone? tylko co?
czy zbieznosc stracilo?
please help
Końcówka drążka bez luzu ?
sprawdze jak tylko bede miec czas :)
dzis zauwazylem, ze prze prostej kierownicy prawe kolo jest lekko skrecone w prawo :/ a byla wymieniana lewa mancheta...
po wymianie lekko o tarcze obcierala ta metalowa oslonka ale nie stale tylko pulsacyjnie jakby byla zwichrowana tarcza.. czy moze to przegub jest krzywo zlozony?
kurde sam nie wiem bo w sumie przy hamowaniu nie bije :/
donald1992
23-05-12, 19:09
witam
kupilem kola i po zalozeniu sciaga mnie w lewo.Pojechalem dzisiaj wywazyc i troche mniej sciaga ale sciaga nadal.
Przedtem na starych kolach wszystko bylo ok.Dodam ze troche opony na przodzie sa lyse ale jeszcze nie ma tragedii
w czym moze byc problem?
pozdro
Raczej w oponach, spróbuj zamienić przód-tył, prawa-lewa
Raczej w oponach, spróbuj zamienić przód-tył, prawa-lewa
jesli ma kierunkowe to raczej prawa lewa nie powinien zamieniac ;)
Wydaje mi się że takich rzeczy nie trzeba dodatkowo tłumaczyć.
witam, to ja napisze jak bylo u mnie po wymianie przegubów, nie dotykałem sforznia drązka kierowniczego by nie stracic zbierznosci i po wymianie przegubow stawiajac samochod na ziemi okazało sie ze kola mam rozbierzne, obejrzalem wszystko dookoła przy zwrotnicy z jednej i z drugiej strony ale wszystko było jak najbardziej dobrze złozone , , rozłozylem lewą strone bo to koło bylo troszke bardziej rozbierzne, i ogledziny odpoczątku, ...
okazało się ze sforzen kulisty wahacza dolnego jest krzywy oczywiscie szok , obracając go wokłoł własnej osi stawiał koło blizej karoserii lub dalej jakies 2 cm róznicy na osi nawet nie bylem świadomy ze tak jezdzilem... i po wymianie sforzni na nowe koła stanęły znowu inaczej, oczywiscie trzebabylo zrobic pełną zbierznośc,
ps sorki za błedy ortograficzne.
uporalem sie z trzesieniem, zle wywazenie kol, pojechalem do jednego zakladu, dalej trzeslo,
to pojechalem do (drogi ale dobry) innego szpeca, okazalo sie ze kola po wywazeniu byly nie wywazone od 10 do 40g ;/
oczywiscie jak to bywa z dokladnymi szpecami nawet kamyczki wydlubal z opony, i przekladal opony na feldze po kilka razy
efektem jest brak wibracji ;]
co do sciagania... najpierw tuleje zawieszenia tyl wymienie i springi i wtedy napisze co ze sciaganiem ;]
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.