zapalara1
17-05-12, 22:19
Witam,
mam kilka problemow ze swoją Hanią, licze na wasza pomoc. Jakis czas temu uciekł mi gdzieś cały plyn ze zbiorniczka z płynem do sprzęgła przez co nie moglem wrzucic zadnego biegu, po dolaniu plynu i odpowietrzeniu sprzegła zaczeło łapać tak jak powinno, teraz dobre 2 miesiace po całym zdarzeniu znowu nie moge wrzucic zadnego biegu, tym razem jednak już nic nie daje odpowietrzanie układu. Czasem jak podpompuje pedałem troche to bieg uda się wrzucic, ale też nie zawsze i teraz moje pytanie czy do wymiany mam sprzęgło, wysprzęglik czy pompe sprzegła? :confused:
po kilku dziesieciu próbach odpowietrzania czasem przez chwile chodzą biegi, ale na drugi dzien niestety juz nie działają.
Drugie pytanie dotyczy maglownicy bo prawdopodobnie na niej mam już mały luz, jak ruszam kierownicą w lewo i prawo to zawsze przy skręcie w lewo słychac lekkie puknięcie i własnie wyczuwalny luz, czy da się to zniwelować śrubą czy czeka mnie wymiana/regeneracja? jakie są koszty takiej imprezy czy opłaca się regenerować czy kupic używkę?:confused:
dodam, że na 100% jest magiel bo wszystko inne powymieniałem, 5 miesiecy jeździłem bez osłony z lewej strony bo nigdzie nie moglem jej dostac i prawdopodobnie przez to zrobił sie luz... :(
pytanie trzecie i ostatnie będzie dotyczyc odbijania kierownicy, a dokladniej po wymianie sworzni dolnych oraz tulei na wahaczach przestała mi wracac kierownica podczas skrętów, czy to wina nie ustawionej jeszcze zbierznosci?:confused:
z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi
mam kilka problemow ze swoją Hanią, licze na wasza pomoc. Jakis czas temu uciekł mi gdzieś cały plyn ze zbiorniczka z płynem do sprzęgła przez co nie moglem wrzucic zadnego biegu, po dolaniu plynu i odpowietrzeniu sprzegła zaczeło łapać tak jak powinno, teraz dobre 2 miesiace po całym zdarzeniu znowu nie moge wrzucic zadnego biegu, tym razem jednak już nic nie daje odpowietrzanie układu. Czasem jak podpompuje pedałem troche to bieg uda się wrzucic, ale też nie zawsze i teraz moje pytanie czy do wymiany mam sprzęgło, wysprzęglik czy pompe sprzegła? :confused:
po kilku dziesieciu próbach odpowietrzania czasem przez chwile chodzą biegi, ale na drugi dzien niestety juz nie działają.
Drugie pytanie dotyczy maglownicy bo prawdopodobnie na niej mam już mały luz, jak ruszam kierownicą w lewo i prawo to zawsze przy skręcie w lewo słychac lekkie puknięcie i własnie wyczuwalny luz, czy da się to zniwelować śrubą czy czeka mnie wymiana/regeneracja? jakie są koszty takiej imprezy czy opłaca się regenerować czy kupic używkę?:confused:
dodam, że na 100% jest magiel bo wszystko inne powymieniałem, 5 miesiecy jeździłem bez osłony z lewej strony bo nigdzie nie moglem jej dostac i prawdopodobnie przez to zrobił sie luz... :(
pytanie trzecie i ostatnie będzie dotyczyc odbijania kierownicy, a dokladniej po wymianie sworzni dolnych oraz tulei na wahaczach przestała mi wracac kierownica podczas skrętów, czy to wina nie ustawionej jeszcze zbierznosci?:confused:
z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi