Zobacz pełną wersję : Amortyzatory
Posiadam civica 5 gen hatchback. Siedzi strasznie nisko szczegolnie przod wiec zamowilem sobie sprezyny Eibach -35mm. Amorki mam Bilstein B8 i sa one sporo krotsze od seryjnych
amorkow. Zalozylem sprezyny spuscilem hanie na glebe i sie okazalo ze musze wymienic amory bo same sprezyny nic nie daly. Wiec teraz pytanie jakie amory wsadzic.
Myslalem zeby wrzucic Bilstein B4 ale nie wiem czy beda dobrze graly z tymi sprezynami .
Moze B6 ale nie wiem czy one tez przypadkiem nie sa krotsze od serii. Dobrze by bylo zeby byly takiej dlugosci jak seria tylko ze twardsze. Wiem ze bylo sporo tematow o amorach ale nie znalazlem rozwiazania moich watpliwosci. Wiec prosze pomozcie nie zamykajcie tematu bo tyle sie napisalem no i hondzia stoi na kanale unieruchomiona. :wink:
Nie bardzo rozumiem
Siedzi strasznie nisko szczegolnie przod wiec zamowilem sobie sprezyny Eibach -35mm
z tego rozumuje, ze auto siedzialo nisko dlatego zalozyles sprezyny obnizajace ??? :shock:
a dalej:
Zalozylem sprezyny spuscilem hanie na glebe i sie okazalo ze musze wymienic amory bo same sprezyny nic nie daly.
czyli co , springi -35mm mialy go podwyzszyc ???
Jak dla mnie masz super zestaw B8 i dotego -35mm, jak najbardziej prawidlowy. Ja mam -30mm niby na seryjnym zawiasie, jest spoko, ale na B8 bym nie nazekal.
podejrzewam ze jak kolega ma b8 to mial springi wiecej niz -35mm i dlatego te zalozyl jako mniej obnizajace
z tego co sie orientuje to b4 o seryjnej dlugosci sa twardsze niz seria i sa ok do sprezyn 35mm
B4 jest odpowiednikiem serii, aczkolwiek bardzo trwaly i dobry. Mialem w poprzednim cifie i dwa takie w dobrym stanie jeszcze mi zostaly
podejrzewam ze jak kolega ma b8 to mial springi wiecej niz -35mm i dlatego te zalozyl jako mniej obnizajace
Dokladnie tak. Ale niestety to nic nie dalo.
Wydaje mi sie w przypadku B8 nie uzyskam mniejszago obnizenia za sprawa wymiany sprezyn. Tylko teraz nie wiem czy B4 nie jest zbyt miekki i czy tez nie siadzie za nisko.
Podobno B6 jest tak samo wysoki jak seria tylko ze twardszy?
LIO a czy a to przedznie czy tylne amory i czy na sprzedaz?
b8 jest twardy i krotki.
b6 jest twardy i tak samo dlugi jak seria
b4 to to samo co seria
jesli bedziesz zmienial, to zmieniaj na b6. a ja odkupie od Ciebie b8.
B6 chyba tez jest seryjnej wysokosci, ale twardszy.
Ja mysle, ze twoja zamiana z jakis tam mocno obnizajacych sprezyn na mniej obnizajace (-35mm) dala cos napewno, tyle ze nadal nie zadowalajaco cie. Na seryjnych sprezynach, nadal bedzie nisko siedzial, bo amor jest krótszy, tyle ze praca zawieszenia bedzie mniej ciekawa, niz na seryjnych amorach, albo na obnizajacych sprezynach. Poprostu jedno z drugim, moim zdaniem sie wyklucza.
Ja bym zalozyl B4, albo B6 do -35mm i zadnych nizszych do nich.
przednie mam 2szt. Jezdzone rok, jakbys byl zainteresowany to zapraszam na PW
Dzisiaj w Bialymstoku jezdzilem w poszukiwaniu B6 i cena za sztuke to jakies 500zl.
Wczesniej gdzies na forum czytalem ze komplet na przod kosztuje 600zl a tu jeden 500zl wiec sie zdziwilem. Wiec poprostu tyle kosztuja do EG6 czy moze cena w tej firmie jest taka wysoka?
cena nie jest specjalnie wysoka. poszukaj na allegro faceta 'mtsbilstein' - ma taniej.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.