natalia
16-05-12, 12:50
Witam,
mój problem polega na tym, iż po wymianie jest gorzej niż było przed...
W mojej Hondzie Civic 1.4 Sedan (2001-2005) wymieniono łączniki stabilizatora (kwalifikowały się do wymiany), amortyzatory (50% zużycia wyszło na stacji diagnostycznej więc wymieniłam), gumki na łącznikach, całe górne mocowanie.
Efekt:
przy drobnych nierównościach luk na kostce brukowej, kiedy koło wpada w drganie słychać ..puk...puk...puk... (denerwujące strasznie to pukanie jest)
Trzech mechaników, dwie stacje diagnostyczne i nikt nie potrafi powiedzieć co się stało. Żadnych luzów itp. rzeczy.
Nie będę ukrywać że amory to zamienniki:o
Czy ktoś ma jakiś pomysł? Stuk bardziej było słychać z prawej strony. Tłumi dobrze się trzyma. Przed wymianą troszkę bujał, ale nie stukotało. Dodam jeszcze, że na progach zwalniających nie puka, jedynie na drobnych nierównościach.
Proszę o jakiś sugestie, ponieważ kończą mi się pomysły i pieniądze ;/
Czy serwis hondy posiada na tyle dobry sprzęt, aby to sprawdzić?
mój problem polega na tym, iż po wymianie jest gorzej niż było przed...
W mojej Hondzie Civic 1.4 Sedan (2001-2005) wymieniono łączniki stabilizatora (kwalifikowały się do wymiany), amortyzatory (50% zużycia wyszło na stacji diagnostycznej więc wymieniłam), gumki na łącznikach, całe górne mocowanie.
Efekt:
przy drobnych nierównościach luk na kostce brukowej, kiedy koło wpada w drganie słychać ..puk...puk...puk... (denerwujące strasznie to pukanie jest)
Trzech mechaników, dwie stacje diagnostyczne i nikt nie potrafi powiedzieć co się stało. Żadnych luzów itp. rzeczy.
Nie będę ukrywać że amory to zamienniki:o
Czy ktoś ma jakiś pomysł? Stuk bardziej było słychać z prawej strony. Tłumi dobrze się trzyma. Przed wymianą troszkę bujał, ale nie stukotało. Dodam jeszcze, że na progach zwalniających nie puka, jedynie na drobnych nierównościach.
Proszę o jakiś sugestie, ponieważ kończą mi się pomysły i pieniądze ;/
Czy serwis hondy posiada na tyle dobry sprzęt, aby to sprawdzić?