PDA

Zobacz pełną wersję : D15B7 walnięta korba co teraz??



Matek161
13-05-12, 20:12
Witam mam silnik D15B7 wywaliła mi korba i mam takie pytanie jakie najlepsze rozwiązanie? Pomysł jest taki żeby wrzucić blok z D13 słyszałem ze mocniejszy niż D15 a i koszta nie duże... Czy może jakieś inne pomysły? Dla piszących" najlepiej wsadź B serie" nie mam na to po prostu kasy.

mixturant
13-05-12, 20:18
Kupuj blok z d15b2. To jest to samo, a tańszy niż d15b7. Do tego jest dużo więcej na alledrogo.

Pzdr

Matek161
13-05-12, 20:45
Jeszcze dodam ze chce na to przeznaczyć tak około 2000zł(części bez robocizny) i jakieś najlepsze rozwiązanie mnie interesuje

Michalll_1991
13-05-12, 20:59
ja bym sprzedal to co zostalo a kupil swap d16z6 jak masz tyle kasy.

reaktor
13-05-12, 21:17
Jak masz 2 k na czesci to mozesz sie porozgladac za swapem d16 ale musisz miec na uwadze ze cala operracja to kolo 3,5-4k

W przyszlosci opcja na kompresor i ponad 200 koni wiec bardzo rozwojowy mod pod warunkiem ze znajdziesz zdrowy motor

Matek161
13-05-12, 21:27
No własnie z trafieniem zdrowego D16Z6 jest problem... A co z tym D13 mocniejsze jest od D15?? Wie ktoś coś na ten temat? I jeszcze chciałbym to robić sam ewentualnie z czyjaś pomocą nie chce oddawać auta do mechanika dlatego ogólnie chciałbym zmieścić się gdzieś w 2 albo 2,5 tysiąca

kazik2_h9w3
13-05-12, 21:28
Ostatnio modne stało się D15Z6 no i do tego wałek i klawiatura z D16Z6 potem strojenie i całkiem przyjemnie jeździ

Matek161
13-05-12, 21:36
Ale d15 ma słabe korby właśnie... z tego co się orientuje...

kazik2_h9w3
13-05-12, 21:42
Też tak słyszałem no i kiedyś dużo ludzi mówiło że nic z tego silnika się nie da wyciągnąć i jest do niczego, ja uważam inaczej

Boniek87
13-05-12, 22:05
jak chcesz to sam robić to ja bym na Twoim miejscu szukał całego swapa d16z6 takiego żeby była skrzynia, wiązki, komp ssący, wydechowy z sondą alternator łapy rozrusznik i sprzedajesz swoje graty z d15b7 jak i ten słupek co sie rozwalił - zawsze trochę odzyskasz i za robotę nic nie płacisz. Za 2 tys spokojnie można znaleźc swapa jeśli poszukasz.

Matek161
13-05-12, 22:11
Wiązki przy zmianie na D16Z6 nie ma sensu zmieniać niepotrzebne grzebanie i rozkręcanie auta... Wydechowy mam 4-2-1 e-bay wiec tez zostaje

Michalll_1991
13-05-12, 22:27
Jak masz 2 k na czesci to mozesz sie porozgladac za swapem d16 ale musisz miec na uwadze ze cala operracja to kolo 3,5-4k
mozesz jasniej bo nie łapie ? imo swap za 2300 DOBRY kupi, do tego wymienic olej i rozrzad to max 600, wrzucic d16 tez banal wiec zrobi sam , nie wiem skad wiec te koszta ;)

reaktor
14-05-12, 10:56
A no ja wrzuci sam to faktycznie luz

Rozrzad czesci 230zl jak zrobi sam

Boniek87
14-05-12, 11:11
Wiązki przy zmianie na D16Z6 nie ma sensu zmieniać niepotrzebne grzebanie i rozkręcanie auta... Wydechowy mam 4-2-1 e-bay wiec tez zostaje
ja doskonale wiem, że nie ma sensu ale jak ktoś Ci dorzuci do swapa to Ci się zwróci za kabinową jakies 130-150zł a za silnikową z b7 jakieś 70zł, za kolektor wydechowy z d16z6 z sonda kolejne 170-180zł a od przybytku chyba głowa nie boli w tym wypadku :p

Matek161
14-05-12, 13:14
ja doskonale wiem, że nie ma sensu ale jak ktoś Ci dorzuci do swapa to Ci się zwróci za kabinową jakies 130-150zł a za silnikową z b7 jakieś 70zł, za kolektor wydechowy z d16z6 z sonda kolejne 170-180zł a od przybytku chyba głowa nie boli w tym wypadku
Ale chyba jednak lepiej kupić bez tego i zaoszczędzić pieniądze bo może być problem ze sprzedażą nie wiadomo ile to będzie trwało a lepiej mieć te pieniądze na inne potrzebne rzeczy

Boniek87
14-05-12, 16:43
Ale chyba jednak lepiej kupić bez tego i zaoszczędzić pieniądze bo może być problem ze sprzedażą nie wiadomo ile to będzie trwało a lepiej mieć te pieniądze na inne potrzebne rzeczy

rób jak uważasz...;) ja mam takie zdanie jak napisałem Ci powyżej. Akurat to są rzeczy z których sprzedażą problemu nie ma. Kwestia tego jaką ofertę dostaniesz

Matek161
15-05-12, 00:09
A mógłby ktoś coś powiedzieć o silniczku D16A9? Warto się w to pchać czy lepiej od razu sobie darować i szukać lepiej D16Z6?

Michalll_1991
15-05-12, 13:03
ja bym szukał d16z6, w d16a9/z5 widac ze czesto sie panewka lubi obrócić ;) SZukaj d16z6/z9/y2 . wszystko na obd1, wszystko praktycznie ten sam silnik, wiec swap nie stanowi problemu.
pzdr

ratyo
16-05-12, 01:26
Moim zdaniem również - dysponując takim funduszem najlepiej rozejrzyj się za D16. Ze sprzedaży Twojego trochę się zwróci i skoro ogarniesz częściowo przynajmniej sam, to z całej operacji koniec końców będzie zadowolony :)