Mario0909
12-05-12, 16:16
Jestem na etapie wymiany silnika w swojej ej9. Silnik kupiłem wraz z całym samochodem, który ma przejechane 230tys. Silnik ładnie wkreca sie na obroty, lecz pali niestety olej. Duzo ?? - nie mam pojęcia, gdyż przejechałem nim Od kupującego pod dom. Max 200km. Tak czy owak zdecodowałem się na jego remont by uniknąć w pewnie bliskiej przyszłości niespodzianek. W załozeniu ma jezdzić na LPG , które jest tak znienawidzone, a zarazem gdy jest dobrze ustawione lepiej zasila silnik niz benzyna. Moc jaką chce ostatecznie osiągać - 220km przy eatonie m62 z korbami od b20z1. Wiem, ze to jest realne lecz nie widziałem jeszcze projeku z lpg. Samochód do codziennej, bezawaryjnej jazdy, z możliwością wykorzystania potencjału mocy do wyprzedzania.
Tera mam kilka pytań
a) panewki - jakie?? ACL race czy jakies inne typu NDC
b) zakładać tłoki odprężające np od D17A2 ?? Jak mowie, samochód będzie zasilany "podtlenkiem LPG ", wiec Cr odpada.
c) chciałbym zaznać waszej opini na temat moich planow
Tera mam kilka pytań
a) panewki - jakie?? ACL race czy jakies inne typu NDC
b) zakładać tłoki odprężające np od D17A2 ?? Jak mowie, samochód będzie zasilany "podtlenkiem LPG ", wiec Cr odpada.
c) chciałbym zaznać waszej opini na temat moich planow