PDA

Zobacz pełną wersję : problem z nadmiernym dymieniem d14z2



Młody93
08-05-12, 20:25
witam posiadam honde civic z 2000r z silnikiem d14z2 o przebiegu 340 tys km problem wygląda następująco podczas jazdy na bardzo niskich obrotach lub

wysokich honda puszcza bardzo dużo dymu koloru białego może trochę niebieskiego( do tej pory honda dymiła tylko lekko przy wysokich obrotach a co do oleju to

dolewam ok 1litra na 1000 km świece zostały wymieniane około rok temu patrzyłem dzisiaj i są wyraznie czarne) Problem pojawił się niedawno od kiedy został

wycięty katalizator i zastąpiony strumienicą ale nie wywala mi błędu check engine więc w czym jest problem? Czy wie ktoś coś na temat środków

uszczelniających silnik i zmniejszających dymienie np:http://allegro.pl/stp-stop-smoke-likwiduje-dymienie-i2280621024.html czy są wogóle skuteczne? Proszę o pomoc

Poll
08-05-12, 21:23
A uszczelka pod głowicą nie walnęła? Sprawdz czy nie ma płynu chłodniczego w oleju tzn. 2 warstw na bagnecie.

Młody93
08-05-12, 22:55
to nie jest to ponieważ na bagnecie nie widać oznak płynu chłodniczego poza tym stan płynu chłodniczego się nie zmniejszył

gromek86
08-05-12, 23:01
wg. mnie takie srodki na dluzsza mete nie dzialaja, a jedynie na chwile, moze uszczelniacze zaworowe maja juz dosc, ew. pierscienie ?

na jakim oleju jezdzisz ?

sucharek
08-05-12, 23:04
remoncik pierscionki albo jezdzic na smole jej nie spali :)

Guscioren
08-05-12, 23:24
Co do remontu tej jednostki to jednak bym sobie darował :) Najzwyklejsze 1.4 dużo tego na allegro, Dużo ludzi teraz przechodzi z d14 na b serie więc w dziale sprzedam co chwile widać słupki d14 :)

sucharek
08-05-12, 23:41
dla mnie to on tam możne włożyć i diesla z rovera ;)

Młody93
09-05-12, 16:29
jeżdżę na mobilu 10w 40 a co do remontu silnika to wiem ze mnie to w niedalekiej przyszlosci czeka i tak jak mowi guscioren jedynie słupek od d14 bo remont to jest pierścionki + uszczelniacze jest nieopłacalny a o ten środek uszczelniający pytam ponieważ chciałbym jeszcze trochę polatać na tym silniku i chciałbym się dowiedzieć o opinie kogoś kto wie coś na ten temat ktoś kto stosował coś podobnego

sucharek
10-05-12, 00:32
z tego co wiem to żaden środek ci cudów nie uczyni swap lub rem

Mario54
11-05-12, 18:11
Jesli zuzycie oleju nie przekracza 1l na 1000 km to jest w hondzie jeszcze normalne nawet producent tak pisze , a co do kopcenia na bialo to sprawdz jeszcze weze od cieczy chlodzacej czy po nagrzaniu da sie scisnac dwoma palcami ten gruby od chlodnicy , jesli bedzie twardy i nie da scisnac to sprawdz jeszcze cisnienie korka od chlodnicy a jak bedzie dobry korek to masz na 100 procent walnieta uszczelkie pod glowica

Poll
11-05-12, 18:26
Nie wiem czy 1.4 z jednym wałkiem bez VTECa może wpierdzielać litr oleju ; ) Wiem, że te z VTECiem lubią sobie oleju chlapnąć ; )

Badboy96
11-05-12, 19:45
d14a3 nie brało mi ani grama oleju od wymiany do wymiany (około 8000 km) pomimo tego że to kręciłem wysoko ale zawsze po dobrym nagrzaniu oleju, nigdy na zimno

Guscioren
11-05-12, 22:55
d14a3 nie brało mi ani grama oleju od wymiany do wymiany (około 8000 km) pomimo tego że to kręciłem wysoko ale zawsze po dobrym nagrzaniu oleju, nigdy na zimno

Tylko ze pare osob zapomina o tym ze jak jest zimny silnik to nie katujemy. Albo poprostu chce sie popisac przy kolegach\kolezankach :)
Nie jedno d14 widzialem jak ladnie kopci :D Jeszcze gorzej jak moje b18 przed remontem