bep
06-05-12, 19:56
Witam,
jw. problem pojawia się gdy lekko kręcę kierownicą trzymając gaz (jazda na luzie - brak stuków) co definitywnie oznacza problem z przeniesieniem napędu. Lekko kręcąc - oznacza,patrząc na tarcze zegarka, w przedziale od 57minuty do 3 minuty. Jadąc na wprost stuki nie występują (stuki czuć i słychać na podłodze nóg pasażera :| Niedawno wymieniany był przegób od strony pasażera. Może coś schrzanił? Wyciągał całość - razem z wewnętrznym.
Na szarpakach wyszło, że musze zmienić dolne sworznie i drążki kierownicze - ale z mojego doświadczenia one takich objawów nie dają :( Macie jakieś pomysły?
edit//stuki ciche i głuche
jw. problem pojawia się gdy lekko kręcę kierownicą trzymając gaz (jazda na luzie - brak stuków) co definitywnie oznacza problem z przeniesieniem napędu. Lekko kręcąc - oznacza,patrząc na tarcze zegarka, w przedziale od 57minuty do 3 minuty. Jadąc na wprost stuki nie występują (stuki czuć i słychać na podłodze nóg pasażera :| Niedawno wymieniany był przegób od strony pasażera. Może coś schrzanił? Wyciągał całość - razem z wewnętrznym.
Na szarpakach wyszło, że musze zmienić dolne sworznie i drążki kierownicze - ale z mojego doświadczenia one takich objawów nie dają :( Macie jakieś pomysły?
edit//stuki ciche i głuche