PDA

Zobacz pełną wersję : Centralny - dziwne "działanie"

Promil
05-05-12, 01:01
Witam Szanownych civic'owców :)

Na wstępie chciałbym powiedzieć, że mój problem podobny jest do wielu na tym forum, ale niestety jednak żaden temat który przejrzałem o centralnym
nie był w stanie mi pomóc.

Sprawa wygląda tak :

Mam chyba dokładane sterowanie centralnym z pilota (nie wiem jak wygląda to w wersji standardowej ? ). Pilot na pewno jest dokładany, ale działa poprawnie. Problem tkwi w mechanizmie samego centralnego (chyba).

Otóż cały centralny raz działa, raz nie działa. Gdy zadziała (czy to poprzez przekręcenie kluczyka w zamku, czy zamknięcie pilotem), to lewa strona zamyka się poprawnie. Natomiast prawa dziwnie brzęczy (zarówno przy przednich jak i tylnych drzwiach).

Taki pojedynczy dźwięk występuje podczas zamykania/otwierania:

http://w549.wrzuta.pl/audio/5WSAUnli5JP/dzwiek_centralnego

Tak jakby coś było nie tak z siłownikami. Niestety nie znam się dobrze na tym i nie wiem co mogło się zrypać..

Druga strona medalu wygląda tak, że po przekręceniu kluczyka (lub zamknięciu z pilota) zamykają się tylko drzwi od kierowcy. Na pozostałych drzwiach nie widać jakiejkolwiek reakcji. Dodam, że problem występuje zarówno w lecie jak i zimie. Niezależnie od czynników atmosferycznych.
Po prostu raz sobie nie działa, potem działa jakiś czas, nagle znowu przestaje działać itp.. Próbowałem obejrzeć wiązkę kabli między drzwiami przednimi, ale wydawała się nie przerwana (może tylko tak na pierwszy rzut oka).
Czasem jest też taka sytuacja, że np. podczas odpalania samochodu zabrzęczy coś w zamku tak jakby chciał sie zamknąć (ten sam dźwięk, co w.w), ale nic się nie dzieje..

Wszystkim z góry dzięki za odpowiedzi :)

pi07rus2
05-05-12, 12:07
Witam
Posiadam takie pytanie typu: Jeżeli zamykam i otwieram kluczykiem drzwi kierowcy i pasażera jednocześnie to znaczy ze mam w boczkach silniczki do centralnego ?? (dodam ze zapomniałem sprawdzić jak wyciszałem drzwi matą wygłuszająca )