kazu
04-05-12, 16:10
Witam wczoraj kupiłem eg5 z silnikiem d16z6, kolektor 4-2-1, zimne powietrze ze zderzaka, układ dolotowy od vti. tak to wyglada pod maską http://photos01.otomoto.pl/photos/original/C24/08/34/C24083432_8.jpg
i mam taki problem, że gdy staram się ruszyć strasznie słychać dzwięk tak jak by obijającego się tłumika (jak w jakims rozwaluchu...) potem ten dzwięk znika.
Nastepna sprawa to na biegu jałowym falują oborty od 1k do 1-2k, a z tłumika co jakiś czas słychać ciche pierdy..
Oraz od 2tyś obrotów słychać gwizdanie nie wiem czy to od układu dolotowego czy silnika. Autko posiada 4 drążki stabilizacyjne jest bardzo sztywne czy to może być przyczyną trzeszczących plastików ?
Aha i jeszcze ;p ktoś może wytłumaczyć mi co dokładnie daje zimne powietrze ze zderzaka oraz kolektor 4-2-1 ? Możliwe, że przez to auto jest bardzo głośne ?
i mam taki problem, że gdy staram się ruszyć strasznie słychać dzwięk tak jak by obijającego się tłumika (jak w jakims rozwaluchu...) potem ten dzwięk znika.
Nastepna sprawa to na biegu jałowym falują oborty od 1k do 1-2k, a z tłumika co jakiś czas słychać ciche pierdy..
Oraz od 2tyś obrotów słychać gwizdanie nie wiem czy to od układu dolotowego czy silnika. Autko posiada 4 drążki stabilizacyjne jest bardzo sztywne czy to może być przyczyną trzeszczących plastików ?
Aha i jeszcze ;p ktoś może wytłumaczyć mi co dokładnie daje zimne powietrze ze zderzaka oraz kolektor 4-2-1 ? Możliwe, że przez to auto jest bardzo głośne ?