Zobacz pełną wersję : Przycieranie ma skręconych kołach....
cześc. nie wiem czemu ale na skręconych kołach trą one chyba o belka (nie wiem dokładnie co to jest) i na 15x205/50 i na zimowkach 175 r14 65
A jaka belke masz na mysli ? Bo jedyne co moze trzec to chyba nadkola.
RadekTymecki
03-05-12, 23:34
czy masz obniżoną furę? w jakich momentach ci obciera? na max skręcone czy kiedy? napisz więcej
Ale tak pozatym to chyba ta oponka 205/50/15 lekko przesadzona juz jest, wiec nie ma sie co dziwic.
RadekTymecki
04-05-12, 08:51
no ale niby na zimówkach też trze... przy 205 na bank będzie tarło ;0
trze na skeconych na maksa na zimówkach 14" 175/65 tez tarlo... i z tego co udalo mi sie dojrzec to nie trze o nad kola tylko o ta bezlke czy cos od str komory silnika a nie o nadkole do gory czy cos.... a poza tym te alu 15" 205/50 mialem w jajku i nie tarlo.... a w coupe trze, nie mam obnizonego auta... a ET nie pamietam, musiałbym odkrecic koło i sprawdzic..
lukasz-lukasz
04-05-12, 09:45
Ta "belka" to sie podluznica nazywa :P
moze... mowilem ze nie wiem dokladnie jak to sie nazywa... ;)
z tego co udalo mi sie odczytac to ET 35 bo jakies takie nie wyrazne ale raczej 35 :) a co to ma do rzeczy ?
ET to jest odsadzenie od srodka felgi
dla 15" 205/50 minimum ET38
jak masz czas i pieniadze to mozesz wymienic szpile na dluzsze i dac dystans
ewentulanie jak znasz jakiegos wulkanizatora mozesz sprawdzic czy opona 195/50 na tej feldze tez trze ;]
Załóż węższy laczek, 205 to sporo, dlatego trzesz. Sam coś o tym wiem, bo mam 205/45 r16, tylko że opony chowają mi się w nadkolach od gleby, dlatego trę przy skręcie.
Więc masz wybór albo się przyzwyczaisz i będziesz wymieniał co chwila opony, albo je zmienisz na coś węższego i po kłopocie :) Najlepiej zajedź sobie do wulkanizator, przedstaw mu problem a na pewno Ci pomoże w doborze opon. Pozdro
Zielony11499
09-05-12, 15:43
sprawdź też stan tulei wahacza dolnego. u mnie 195/50 15r tarło przed wymianą tulei- dokładnie chodziło o tuleję dolnego wahacza od strony silnika (oczywiście przód). haczyło prawe koło przy skręcie max. w lewo.
sprawdzałem dzisiaj dokladnie co tam trze i okazuje sie ze to nie opona o poprzecznice tylko to chyba jest drazek kierowniczy... bo na alu widac przetarcia na rancie od str silnika... więc myśle że Paweł masz racje... bo wcześniej miałem te same alu w jajku i nic nie tarło a w coupe trze...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.