Zobacz pełną wersję : szarpanie ciezkie zapalanie
witam wszystkich hondziarzy z moja hanka dzieje sie cos nie dobrego mianowicie ciezko zapala kreci 5 6 razy zanim zapali na wolnych chodzi ok czasami pyka w tlumnik pozatym jak wpakuje pedal odrazu w podloge to ma mula jakby dostawala za malo paliwa w max 175km /h silnik d16b2 buda ej9 lift robilem swapa i mam pare pytan czy wtryski z d16b2 a d15z6 roznia sie wydajnoscia? czy pompa paliwa z d14z2 moze miec mniejsza wydajnosc niz powina byc przy d16? a i jeszcze jedno auto czasami poszarpuje jak polonez na gazniku szczegulnie jak sie startuje z dolnych obrotow pozniej w miare jedzie z osprzetu podkladalem drugi aparat czujniki temperatur ale efektu zero jedynie jak wypne czujnik temperatury ten pod aparatem na dwa piny wtedy auto chodzi chyba caly czas na ssaniu ale ginie szarpanie efekt kangura komp nie wywala zadnych bledow brakuje mi pomuslu co tu jest grane silnik jest zdrowy po 12,5 na kazdym garku ,ma ktos jakis pomysl bo mi rece opadaja
Nie chcę być złośliwy, ale cholernie trudno czyta się Twojego posta :(. Przydałoby się użyć choć troszkę interpunkcji.
pewnie to zapalanie na ciepłym silniku ??
do ustawienia kąt wyprzedzenia zapłonu
wtryski z d15z6 mają 190 cc z d16b2 prawdopodobnie 240 ale pewny nie jestem :) co do wtrysków niech ktoś inny się wypowie
jakie masz wtryski założone ?? powodem mułu mogę być te mniejsze wydajnościowo
pompą nie martw się, chyba że jest w złym stanie
powodem szarpania jest źle ustawiony zapłon/ źle dobrane wtryski
podaj cały setup włącznie z każdą pierdułką
na cieplym najdluzej . setup
slupek d16b2 stan igla zalany 5w30
kolektor ssacy kompletny z d15z6 oprocz krokowego bo jest 3 pinowy pod przepustnica zaslepiony egr
wydechowy z b16a2 z przespawana flansza nie wiem czy to ma jakies znaczenie ale sonda jest z tylu na zejsciu 2w1
pompka chyba kaput z powrotu przy pelnym bucie nie lecialo paliwo ale dzisial wjechala z accorda 2.0 efekt jakis jest na plus jak narazie zapala lepiej nie ma tego szarpania jedynie delikatne poszarpywanie i lekki zamul z dolnych obrotow wszystko steruje komp z d16y7 polift coupe
troche podludalem i co nie co ogarnalem pali od kopa masa przy skrzyni leciala w kulki jak krecil rozrusznik to byl spadek napiecia wymienilem rozrusznik w sumie niepotrzebnie ale chociaz doszedlem do ladu z ta masa bo czasami tak jakby go blokowalo myslalem ze jest walniety a tu na drugim to samo i sie okazalo ze przewod od masy jest juz trup czyli jedno z glowy .
podkladalem wtryski z d16z6 podobno 240cc efekt do kitu brak kopa na wysokich obrotach i dziwne przychamowywanie silnika jak jechalem na 5 biegu 90km/h to tak na oko co 30metrow jakby na chwile odlaczalo paliwo i co dziwne bylo to rownomierne . zmienilem wtryski spowrotem troche pojezdzilem , jak dodaje gazu powoli to jest w miare czasami sobie szarpnie ale da sie jechac . spalanie srednie 9 litrow pod koniec jazdy przyszedl mi znow myk do glowy zeby odlaczyc czujnik temperatury efekt super na 2 biegu zrywa kola od asfaltu nie slabnie na zadnym biegu i nawet jak wcisne pedal do podlogi nie ma zadnych szarpniec , pozatym z racji tego ze chodzi na ssaniu zbiera sie duzo lepiej ,
teraz pytanie co tu nie gra skoro
wtryski 240 pogarszaja efekt czyli to odpada czujnik temperatury jest ok bo mam 7 sztuk i kazdy ma te same wartosci
co jeszce z osprzetu moze odpowiadac za zbyt uboga mieszanke? map sensor ? jakies inne czujniki?
zapłon próbowałeś ustawić ??
być może przeskoczył pasek o 1 ząbek i ani tyle zapłonu nie ustawisz,
rozrzad jest nowka zaplon ustawiony malo tego chcialem dzis sprawdzic czy nie ma zadnych bledow a tu niespodzianka robie zworke check swieci caly czas dla sprawdzenia odpalilem zdjalem czujniki od temperatury czujnik polozenia przepustnicy auto normalnie chodzi zdjalem map sensor wreszcie zgasl sprawdzam czy wyrzuci bledy a tu znow check sie swieci i nie miga chyba ecu dostalo kota ? tzn jest uszkodzone bo o ile dobrze mysle to powinien check zgasnac i sie nie zapalic
skolopendra
05-05-12, 20:57
komp nie wywala zadnych bledow
jaki dałeś komputer?
komp jest obd2b z coupety polifcie d16y7 ale cos z nim nie tak samodiagnostyka mi nie dziala checka pali caly czas na zworce i co najsmieszniejsze na odlaczonym czujniku przepustnicy auto chodzi prawie normalnie zrywa na 2 biegu od 5 tys dostaje kopa kumpla golf tdi 130 nie daje rady czyli jest chyba dobrze zamiana pinow zewnetrznych na czujniku przepustnicy nie daje rezultatu napiecie na czujniku jest ok od 0.42 rosnie do 4,6v a na drugim pinie na odwrot napiecie zmienia sie plynnie itp
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.