Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Problm ze wskażnikiem poziomu paliwa



emon123
29-04-12, 14:34
Witam mam taki problem ze wskaźnikiem paliwa. Robiliśmy kontrolkę rezerwy i podczas zdemontowania tarcz zegarów zaczęła podnosić sie wskazówka poziomu paliwa do góry a w baku jest rezerwa. Gdy dokręciłem śrubki przestało wogole pokazywać poziom tak jak ustawie wskazówkę tak zostaje
Odkręciłem wskaźnik paliwa i zauważyłem pęknięty plastiki te ca sa w nich gwinty może ktoś coś poradzić co mogę teraz z tym zrobić? może to coś innego? Dodam ze to zegary z obrotkiem. a i podłączyłem stare zegary i poziom pokazuje ok

Feniks333
29-04-12, 20:06
Uszkodziłeś zegar poziomu paliwa.Wydaje mi się że w grę wchodzi tylko wymiana. Jeżeli masz stare zegary to przełóż go ostrożnie.

emon123
29-04-12, 20:47
mam stare ale bez obrotka. w ogóle teraz nie reaguje a pierwsza objawa była taka ze poziom paliwa wzrastał do fula

Feniks333
30-04-12, 10:32
No tak, zegar działa tak że tam jest jakiś drucik odpowiadający za masę w zegarach, jak się go uszkodzi to zegar działa tak że pokazuje cały czas max poziom.
Nie musisz przekładać całych zegarów, możesz przełożyć tylko wskaźnik paliwa.

Kondraczek
30-04-12, 10:55
Podczepie się pod temat, bo też mam mały problem ze wskaźnikiem. Pokazuje wszystko ok, ale jak wyłącze zapłon to wskazówka idzie na maxa. Po właczeniu zapłonu znowu opada i pokazuje tak jak powinna. Wie ktoś o co kaman?

Piskula
11-06-12, 23:12
Witam, z tyłu wskaźniki przykręcone są na 3 śrubki i do tych śrubek przykręcone są takie małe druciki, jeśli za mocno dokręcisz to zerwiesz drucik i wskaźnik idzie na max albo nie działa. Wystarczy rozebrać zegary, wyjąć wskaźniki przylutować ten drucik do nakrętki i skręcić delikatnie tak aby nie obrócić nakrętki i tym samym nie zerwać drucika. Pozdro.

cysiuu
08-01-15, 15:29
witam, jak mniemam mowa tutaj o druciku z tego zwoju całego? bo mam ten sam problem, ogólnie każda ze śrubek powinna być połączona drucikiem z tym zwojem? czy tylko któryś z nich?