marewel
17-07-07, 21:46
Od nie dawna posiadam Civica 1.5 z silnikiem prawdopodobnie D15B2.Zaczęła mi troszkę poddymiać.Zmierzyłem ciśnienie na cylindrach pokazało 12-12-6-4.Zdemontowałem wiec głowicę
zawory przeszlifowalem.Wymontowałem tłoki na których było najmniejsze ciśnienie,okazało sie ze pierścienie ktoś wymieniał bo wyglądały mi na nowe (gładzie cylindrów bez rys i progów).Po zamontowaniu głowicy kolejny pomiar ciśnienia:12-12-12-12 czyli w normie.
Lecz teraz kopci jeszcze bardziej niż przed uszczelnieniem zaworów i wymiana uszczelniaczy.Gdy przytrzymam na 4tys/obr z rury wydostają sie dosłownie kłęby białego dymu.
Czy może to byc wina pękniętej głowicy(zakładam puszcza wodę na cylindry),lub tego ze sprzedawca sprzedał mi nie właściwa uszczelkę od innego modelu?Dodam ze silnik pracuje w miarę równo,nie szarpie podczas jazdy i nie gaśnie.
zawory przeszlifowalem.Wymontowałem tłoki na których było najmniejsze ciśnienie,okazało sie ze pierścienie ktoś wymieniał bo wyglądały mi na nowe (gładzie cylindrów bez rys i progów).Po zamontowaniu głowicy kolejny pomiar ciśnienia:12-12-12-12 czyli w normie.
Lecz teraz kopci jeszcze bardziej niż przed uszczelnieniem zaworów i wymiana uszczelniaczy.Gdy przytrzymam na 4tys/obr z rury wydostają sie dosłownie kłęby białego dymu.
Czy może to byc wina pękniętej głowicy(zakładam puszcza wodę na cylindry),lub tego ze sprzedawca sprzedał mi nie właściwa uszczelkę od innego modelu?Dodam ze silnik pracuje w miarę równo,nie szarpie podczas jazdy i nie gaśnie.