PDA

Zobacz pełną wersję : d13b2 i jego przeróbki



NFS
12-06-05, 15:58
interesuje mnie czy ktos z tego forum(z posiadaczy d13b2 of course) robil cos z modów zamieszczonych w artykule:

http://www.civicklub.pl/fiteksty/TEG3-D13B2.doc

Jeśli tak to proszę o opinie.

Zamiescilem ten wątek bo zastanawia mnie kilka rzeczy... np. mod z dolotem powietrza w którym autor namawia do wywalenia rury biegnącej do błotnika. z tego co wiem to doloty są obliczane do danego silnika i nie mozna sobie "od tak" manipulowac przy ich długosci.

Za wszelkie zainteresowanie z gory DZIĘKI!

boomer
13-06-05, 09:20
Nie to forum... Wiec przenosze. Ludzie nauczcie sie czytac i myslec to nie boli

wieshaq
13-06-05, 09:46
uzytkownik sajens ma na pewno ten numer z zalewaniem dwuch dysz w calym zakresie obrotow ale sam tego nie robil chociaz maniak z niego troche 8). tez sie nad tym zastanawiam poki jeszcze mam ten silnik. jemy pali na tym okolo 11l/100 chyba wiec okolo 2 litry wiecej niz powinien. mysle ze to ma najwiekszy wplyw na osiagi z proponowanych tam przerobek. do tego dodalbym jeszcze kolektor 4-2-1, wywalil siatke z dolotu i poregulowal zaplon jesli chcesz lac dobra wache.
co do kolektora to moze niedlugo cos powiemy z wlasnych doswiadczen bo z sajens-em szukamy wlasnie takiego z crx '87 i chcemy to przetestowac na wlasnych silnikach.
co do dolotu to raczej tym nie zapsujesz. chyba ze przerob dolot na rure ze stozkiem tak jak my zrobilismy *******alajac obudowe filtra i montujac stozek.