Zobacz pełną wersję : Brak mocy pow. 4tyś obr.
Sytuacja przedstawia się następująco. Silnik D14A2 z LPG. Aby wykluczyć gaz sytuacja ma miejsce zarówno na benzynie jak i na gazie. Auto W OGÓLE nie jedzie powyżej 4tyś obr. Można powiedzieć że nawet nie chce osiągnąć obrotów powyżej. Fakt że nie kręcę jej tak wysoko bo jeżdżę głównie po mieście ale w trasie już jest dramat. Wykluczyłem nieszczelności w dolocie, rozrząd nie jest przestawiony, nowe świece kable itp. Sprzęgło się nie ślizga, zresztą to nie są objawy tego typu. Hamulce nie trzymają, odbijają prawidłowo. Zapala normalnie i spalanie też jest w normie, wszystko jest w porządku aż to tego nieszczęsnego pułapy ok. 4tyś. Silnik trzyma kompresję, fakt że trochę żre olej ale zarówno moje poprzednie D14A4 jak B18C4 również go brały więc to raczej nie ma nic do rzeczy. Jakieś sugestie?
Zatkany wydech ? Może katalizator się rozleciał i wydech się przytkał.
Zatkany wydech ? Może katalizator się rozleciał i wydech się przytkał.
Zatkany(posypany) katalizator strasznie brzęczy. Miałem kiedyś tak, ze wzrostem obrotów brzęczało od posypanego kata, porcelana sie pokruszyła ale auto jechało.
Zatkany wydech ? Może katalizator się rozleciał i wydech się przytkał.
Potwierdzam, też tak miałem i nawet nie było zauważalnego brzęczenia. Tylko nie zostawiaj pustej puszki katalizatora, bo dźwięk będzie do d...
Ja w moim D16Y3 też tak miałem wystarczyło że wyregulowałem luzy na zaworach i duzo to dało . Później wymieniłem kable na Seiwa i świece na Denso oraz filtry do tego zresetowałem ECU i silnik ładnie wkręca sie do 6,5 tyś obrotów a do tego spadło mi zużycie paliwa :)
Którą masz generacje Gazu? Jak II to pewnie dostałeś zwężkę w układ dolotowy zeby do gazu nie szło za dużo powietrza. Automatycznie na benzynie będzie tego tlenu brakować. A na gazie nie jeździ bo II gen ogólnie zamula w wyższej partii obrotów. Chyba że zamontuje sie jakiegoś BLOS'a ale na tym sie nie znam i nie stosowałem :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.