Zobacz pełną wersję : Civic D15B - przestał jechać
Panowie już brak mi pomysłów, dlaczego civic przestał jechać. Kiedyś na ssaku d15b7 (mniej wydajny niż d15b) skrzyni d15b2 bez oleju, opony 195/50/15" przyspieszenie od 0-100 było w okolicy 8.xx sek. FILMIK (http://www.youtube.com/watch?v=qfDwK0qSzPs) dziś na ssaku d15b, inna skrzynia do d15b2 z olejem, ecu pomodzone p28 opony 185/65/14" przyspieszenie wzrosło do 11sec, jedyne co jest do zrobienia to geometria. Na innym seryjnym p28 bez zmian, wiec raczej wina nie leży w ecu.
Dodam że czasami Civicowi się odwidzi i zaper@ jak wściekły...
czasami Civicowi się odwidzi i zaper@ jak wściekły... A jaki stan filtrów, głównie paliwa ?
Fakt wymieniałem 2 lata temu :/ Dzięki
Jak masz możliwość, przejedź się z podpiętym AFR
Niestety nie mam możliwości.
na pewno masz możliwość, w trójmieście na pewno robią badanie AFR, wszędzie robią , to kosztuje 50PLN., rozrząd na pewno orajt?
A jaki stan filtrów, głównie paliwa ?
obczaj też czy wtryski się nie przycinają albo nie są zasyfione.
Gruszkin - puki co nie mam w planach dymać do 3miasta. Co do rozrządu, wygląda jakby serynie był przestawiony o pół zęba, znaki na kółku rozrządu się nie pokrywają.
lozek - wtryski już wymieniłem, stare klekotały.
Filtr paliwa wymieniony
Sprężanie:
1-14
2-13
3-12.5
4-14
Dziś wlatuje nowa pompa paliwa oraz odbędzie się pomiar przyspieszenia na gtechu
Przyspieszenie ok 10.2, 1/4 17.2sec, tak więc jest tragedia, w dodatku civic jest mocno przelany, kopci na czarno jak wściekły.
pomierz afr albo z lambda na oscyloskop
skoro filtr paliwa zmieniany był dwa lata temu to przyjrzał bym się układowi zapłonowemu. Takie coś jak kopułka i palec ew. świece. Filtr powietrza jest seryjny czy masz tjuningowy-dolot ?
Świece wymienione, podmienię kopułkę, palec i sondę, dolot jest simoty.
Ja obstawiam, że umiera lambda ale jeszcze daje prawidłowe napięcie albo jednak mimo wszystko wtryski leją jak głupie.
Aparat jakby sie spsuł to raczej by przerywało, były by problemy z odpalaniem itd. Jak kopci to znaczy, że zapłon jest tylko paliwa za dużo i prawidłowe AFR poszło się j*bać :)
Podmień jeszcze raz wtryski i jak masz od kogo pożyczyć to również lambdę.
Sonda podmieniona za jakiś czas napisze co i jak.
Weź pod lupę jeszcze rozrząd i zapłon jak nie zobaczysz poprawy...
Zapłon ok, rozrząd też powinien być ok.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.