Zobacz pełną wersję : Montaż CAI civic 1,5
Witam
poszukuje jakiejś porady ,montażu zestawu dolotowego CAI jak zamontować by wszystko grało ,ponieważ nie wiem od czego się zabrać ,czy ściągać trzeba zderzak itd ..(civic 1,5 b7)
pozdrawiam
Michalll_1991
16-04-12, 22:34
no bez zdjecia zderzaka sie nie obejdzie, reki nie wcisniesz po odgieciu nadkola, zeby zalozyc i dokrecic stozek
no bez zdjecia zderzaka sie nie obejdzie, reki nie wcisniesz po odgieciu nadkola, zeby zalozyc i dokrecic stozek
Założyłem CAI'a bez zdejmowania zderzaka a nawet bez zdejmowania koła. Da się? Da się.
Yotomeczek86
17-04-12, 00:42
Założyłem CAI'a bez zdejmowania zderzaka a nawet bez zdejmowania koła. Da się? Da się.
W przypadku mojego CAI było by ciężko, ale to wina jakiejś głupiej redukcji. Także to kwestia tego co kto ma :)
A szybkie pytanie do D14 ta rura co przechodzi przez podłużnicę to tniecie czy tam może jest jakaś dziura schowana ? ;) jakies foto ktoś ma ?
Zdjęcie? weź ją zdejmij i odkręć 3 śruby na rezonatorze. Wyciągniesz to zobaczysz, dosłownie 3 minuty roboty.
FaziRBK już nie mam rezonatora i pod spodem z tego co kojarzę to jest blacha :)
To sprawdź w google jak wygląda CAI w ej/ek.
Podaję przepis na dolot do EK... ale zapewne rozgarnięty człowiek poradzi sobie również zamontować to do innych pojazdów...
Trzeba jechać do hydraulicznego i poprosić o rury i kolana do kanalizacji:
-2 kolana 75mm 45stpmni...
-2 rury 75mm 30cm...
-1 kolano 67stopni...
-1 uchwyt 75mm...
Do różnych modeli mogą pasować inne konfiguracje...
Moja wygląda tak, dodatkowo jest jeszcze izolowana otuliną poliuretanową 1cm, (nie ma jej na zdjęciu), przed przenikaniem ciepła z komory silnika...
Filtr dodatkowo obszyty jest materiałem który nie przepuszcza wody z szalika babci :D
Rezonator został zaślepiony, gdyż zajmował potrzebne miejsce, które teraz zajmuje reduktor LPG... Jeśli nie instalował bym LPG to zapewne usunięcie rezonatora uważał bym za zbędne...
koszt 23zł i 11gr...
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/18053155fd1867ef.html
Wolałbym chyba naprawdę wyłożyć 200zł na jakąś używkę niż wozić fragmenty kibla czy zlewu pod maską, jeszcze pół biedy jak rura pryśnięta w czarny kolor i całość połączona gumowymi złączkami, ale kibel kolana w aucie to profanacja.
To sprawdź w google jak wygląda CAI w ej/ek.
To znajdz mi foto na google gdzie jest pokazana wycięta ta dziura, myślisz że nie szukałem ? :)
Wolałbym chyba naprawdę wyłożyć 200zł na jakąś używkę niż wozić fragmenty kibla czy zlewu pod maską, jeszcze pół biedy jak rura pryśnięta w czarny kolor i całość połączona gumowymi złączkami, ale kibel kolana w aucie to profanacja.
Fragmenty kibla??? jak byś troszkę bardziej był rozgarnięty to wiedział byś, że kibel to nie to samo co rury kanalizacji...
Całość jest połączona szczelnie uszczelkami...
A prysnąć, to sobie możesz ścianę w pokoju jak masz zarzyganą... :D:D:D
Poza tym nie potrzebuję wozić kawałka rury aluminiowej z naklejką wyprodukowanej na dalekim wschodzie, która kosztuje 200zł używana...
Fragmenty kibla??? jak byś troszkę bardziej był rozgarnięty to wiedział byś, że kibel to nie to samo co rury kanalizacji...
Całość jest połączona szczelnie uszczelkami...
A prysnąć, to sobie możesz ścianę w pokoju jak masz zarzyganą... :D:D:D
Poza tym nie potrzebuję wozić kawałka rury aluminiowej z naklejką wyprodukowanej na dalekim wschodzie, która kosztuje 200zł używana...
Co się komu podoba, ja wolałbym dodać te 200 do samego filtra żeby był lepszy a "kibel-rura" jest gładka i dobrze przepuszcza powietrze po za tym można ją czymś owinąć np.bandażem.
Ja ostatnio kupiłem koc gaśniczy 2mx1.6m do owinięcia kolektora i myślę że zostanie jeszcze na kibel-rurę.
po za tym można ją czymś owinąć np.bandażem.
Moja jest owinięta otulinom 1cm z poliuretanu, taką jak się stosuje w hydraulice, tylko że nie ma tego na zdjęciu...
To znajdz mi foto na google gdzie jest pokazana wycięta ta dziura, myślisz że nie szukałem ? :)
Nie rozumiem co Ty chcesz wycinać, skoro masz 1.4 to możesz kupić dolot tego typu(sam miałem dokładnie taki jak ze zdjęcia)
http://blog.civic-united.com/wp-content/uploads/2012/06/21084580018_large.jpg
http://blog.civic-united.com/wp-content/uploads/2012/06/21084580015_large.jpg
I stożek wchodzi bezpośrednio do nadkola obok podłużnicy. Ale po za tym, oprócz tego, że trochę lepiej brzmi to zupełnie nic nie daje. Większy efekt da lekkie koło zamachowe i krótka skrzynia.
Nie rozumiem co Ty chcesz wycinać, skoro masz 1.4 to możesz kupić dolot tego typu
A to że widziałem że większość ma pocięta podłużnicę a nie puszcza zimny dolot obok gorącej chłodnicy...
Ale po za tym, oprócz tego, że trochę lepiej brzmi to zupełnie nic nie daje. Większy efekt da lekkie koło zamachowe i krótka skrzynia.
Jest też w planie 4,4 FD i koło 4,2 kg ;)
A to że widziałem że większość ma pocięta podłużnicę a nie puszcza zimny dolot obok gorącej chłodnicy...
Szczerze nawet nie zauważysz różnicy, stożek i tak znajduje się w nadkolu a druga sprawa jest taka, że dolot możesz owinąć specjalnym bandażem do tego przeznaczonym, choć nawet jak tego nie zrobisz to chłodnica nie zaszkodzi mu za bardzo. Swoją drogą przy 1.4 to jest drogi i w ogóle nic nie dający mod. O Caiu to można pomyśleć przy b serii albo chociaż mocnym D16 ale przy d14 oprócz wydanych pieniędzy nic się nie zmieni :)
Macius to nie profanacja, to profi mody heheh :D :D :D
Co do miejsca przy podluznicy w D14, to jest blacha i mozna wyciac, zaden klopot lub kupic dolot jak pokazany na foto dedykowany do D14, problem sie zrobi jesli masz kolektor ssacy B7/Z6.
problem sie zrobi jesli masz kolektor ssacy B7/Z6.
no właśnie jest w planie , czym to może przeszkadzać ?
Tak bo w przypadku d14 masz pionową przepustnicę a w przypadku z6/y8/w4 etc. masz przepustnicę poziomą.
A przepraszam że tak zamieszałem, bo biore namiar na to że CAI wpadnie przy b7/z6 :o ale dzięki wielkie za wszystkie rady i spostrzeżenia :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.