Zobacz pełną wersję : Klocki i tarcze do jazdy miejskiej
Otóż muszę wymienic klocki ham.. Moze sie tez okazac ze tarcze takze (mam nadzieje ze nie bo z kasa teraz u mnie krocho). Mam pytanko. Jakie w miare tanie i dobre klocki i ew. tarcze byscie polecili (na przód, z tyłu mam bębny) do Civa 1.4i do jazdy miejskiej? Co sadziecie o Ferodo?
do jazdy miejskiej tarcze brembo zwykle + klocki ATE, zreszta poszukaj, bylo o tym sporo
ja używam do seryjnych tarcz klocków ferodo premium i jestem bardzo zadowolony. W przyszłości jak skończą mi się tarcze seryjne (są od nowości) to biorę tarcze EBC TurboGroove i klocki EBC GreenStuff. B. dobre jakościowo i przede wszystkim bardzo skuteczne a dodatkowy plus to szary pył, który prawie nie brudzi felg...
Za komplet Ferofo Premium zapłacisz około 240,00PLN z wymianą jesli dobrze poszukasz.
do seryjnych tarcz bardzo dobre beda Ferodo Premier- byłem z nich zadowolony i Tobie je polecam
Taaaa,premier i prezydent jeszcze chiba..
Jeszcze jedno pytanie, ile kosztuje płyn hamulcowy z wymianą?
[ Dodano: Nie 12 Cze, 2005 ]
do seryjnych tarcz bardzo dobre beda Ferodo Premier- byłem z nich zadowolony i Tobie je polecam
To są te klocki ?
http://www.sklepmoto.pl/klocki.php?marka=22&wyslij=1&model=754&rodzaj=2
I czym roznia sie te FCP 777S od FDB 777 ?
[ Dodano: Nie 12 Cze, 2005 ]
I czy przy kupnie klockow i tarcz trzeba zaznaczyc, ze nie mam ABS ? Ma to jakies znaczenie?
FDB to Premier, FCP to DS2000 Performance.
Nie polecam tego sklepu (sklepmoto.pl), dwa miesiace temu zamowilem sobie u nich klocki i jak ich nie bylo, tak nie ma. Najpierw pisali, ze beda po 15 maja, potem napisali, ze ciagle ich nie ma u importera, a potem cisza. Zreszta od razu podejrzane byly te super niskie ceny (1/3 normalnej ceny w przypadku DS Performance). Ja juz mialem dosc czekania, w****ilem sie i wczoraj kupilem sobie klocki w innym miejscu, niestety tylko Premier`y.
FDB to Premier, FCP to DS2000 Performance.
Nie polecam tego sklepu (sklepmoto.pl), dwa miesiace temu zamowilem sobie u nich klocki i jak ich nie bylo, tak nie ma. Najpierw pisali, ze beda po 15 maja, potem napisali, ze ciagle ich nie ma u importera, a potem cisza. Zreszta od razu podejrzane byly te super niskie ceny (1/3 normalnej ceny w przypadku DS Performance). Ja juz mialem dosc czekania, w****ilem sie i wczoraj kupilem sobie klocki w innym miejscu, niestety tylko Premier`y.
Ten sklep to tylko przykladowo. Poszukam tych kolckow w moim miescie. A Ty kupowales w innym sklepie internetowym? Jak tak to w jakim?
A propo sklepow int. to duzo jest badziewnych, olewka klienta, nie odpisywanie na maile, zwodzenie. Normalka...
Taaaa,premier i prezydent jeszcze chiba..
Taa, Mr Tribal- Premier :lol:
PRZ3MO- poszukaj u siebie w mieście, ew. www.hamulce.net - ja od nich brałem, było OK
Tak tylko Ci mowie, bo u nich ceny sa bardzo niskie, wiec sie nie sugeruj, ze uda Ci sie kupic Ferodo Premier za 100 zl, a DS`y za 150.
Ja nie kupowalem w sklepie internetowym, kupilem w Strefie Tuningu w Gdyni (www.strefatuningu.pl). Za Premier`y do swojego Civica zaplacilem 170 zl.
A jesli nie te Premiery to co innego mozna wziasc? (nie wiem czy beda w moim miescie, no i nie sa zbyt tanie)
Ja u siebie zmieniłem klocki na Ferodo premier i tarcze Brembo. Jestem bardzo zadowolony. a skuteczność hamulców wzrosła w porównaniu z zestawem oryginalnym.
Dzwonilem dzis po sklepach w moim miescie. W jednym babka na pytanie - Jakiej firmy maja klocki powiedziala "Jakies włoskie...",cena 120pln bodajze. W innym sklepie mieli jakies JC w podejrzanie niskiej cenie bodajze 77pln i jakies na D (nie pamietam nazwy) ... za 114pln.... Co to za wynalazki ??? Zna ktos ktoras z tych firm?
A co sądzicie o klockach Kashiyama (chyba tak się pisze). Są b.tanie, a opine, które o nich słyszałem są pozytywne. Oczywiście mowa o normalnej, spokojnej jeździe.
W archiwum znalazłem tylko jedną opinię LIO, że są do dupy, może ktoś jeszcze się wypowie??
na D nie znam :) Wloskich tez nie znam :)
Wiem ze klocki wymienia sie co x kilometrow ale pamietaj prz3mo ze od hamowania czesto zalezy twoje i innych bezpieczenstwo dlatego w podejrzanie tanie produkty bym nie wchodzil. Kazdy chyba slyszal przypadki ze klocki padly po 2500km, albo tarcze tak sie nagrzaly po hamowaniu z np. 140km/h ze przy 60 w ogole przestaly hamowac, albo okladzina klockow odpadla przy hamowaniu (widzialem na wlasne oczy takie klocki, nieciekawie to wyglada), albo tarcze kiepski material i sie powykrzywialy bo byly nagrzane i wjechales w wode.
Duzo ludzi faktycznie chwali Brembo + Ferodo DS2000 Premium i sadze ze to nie jest zly wybor. Zreszta np. do Civica 1.8VTI seryjnie byly montowane Brembo, jak w innych nie wiem
Ja polecam oryginalne Nishimbo, czy jak to sie pisze. Ciezko dostac, ale sa super. Bede takich szukal.
Hmmm a mi wlasnie zaproponowal mechanik ale nie bylem pewny czy dobre bo ich nie znam. LIO chwalisz je sobie?
bardzo sobie je chwale. Mialem je jak kupilem auto i hamowalo super, ale jak przekladalem sobie tarcze ze starego civica w poszukiwaniu przyczyny drgania kierownicy, przelozylem tez klocki, bo byly prawie nówki i jest duzo gorzej. Do tego te co mam teraz pyla cholernie, a tamte malozauwazalnie. Zreszta wiele osób sobie je chwalilo, jeszcze ja pisalem na hondapl.org a u nas chyba banzai o ile dobrze pamietam tez je mial i chwalil..
na D nie znam :) Wloskich tez nie znam :)
Wiem ze klocki wymienia sie co x kilometrow ale pamietaj prz3mo ze od hamowania czesto zalezy twoje i innych bezpieczenstwo dlatego w podejrzanie tanie produkty bym nie wchodzil. Kazdy chyba slyszal przypadki ze klocki padly po 2500km, albo tarcze tak sie nagrzaly po hamowaniu z np. 140km/h ze przy 60 w ogole przestaly hamowac, albo okladzina klockow odpadla przy hamowaniu (widzialem na wlasne oczy takie klocki, nieciekawie to wyglada), albo tarcze kiepski material i sie powykrzywialy bo byly nagrzane i wjechales w wode.
Duzo ludzi faktycznie chwali Brembo + Ferodo DS2000 Premium i sadze ze to nie jest zly wybor. Zreszta np. do Civica 1.8VTI seryjnie byly montowane Brembo, jak w innych nie wiem
wiem, ze hamulce to bezpieczenstwo, ale jakos w moim miescie nie ma nic ciekawego :(
A moze znacie jakies DOBRY sklepy inter. z klockami do Hond ???
prz3mo kiedys byl watek - strony z czesciami do cifow czy jakos tak, poszukaj w archiwum, sporo tego bylo nawet
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=106&highlight=strony
Znalazlem na jednej ze stron Ferodo FDB777 (niby do mojego EJ9, D14A3) za 124pln...
Rozumiem ze cena jest zawsze za komplet na jedną oś, tak ?
Produkt: Ferodo FDB777
Cena: 124.44 zł brutto
Opis:
oś przednia, ,
System hamulcowy Akebono
ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin 2
Szerokość [mm] 131
Wysokość [mm] 53
Grubość [mm] 15,8
Ciężar [kg] 1,40
Zapytalem juz czy maja na stanie...
Mam Kashiyama u siebie, do toczenia sie nadaja. Teraz na dniach zmieniam na Ferodo - zobaczymy, czy poczuje roznice ;)
a co do tematu to ktos sie orientuje ile moga kosztowac te??
http://www.wilwood.com/BrakeKits/Pages/05/index.asp
niby co cifa pasują a w polsce to wogoole tej firmy nie widać.
a co do tematu to ktos sie orientuje ile moga kosztowac te??
http://www.wilwood.com/BrakeKits/Pages/05/index.asp
niby co cifa pasują a w polsce to wogoole tej firmy nie widać.
nie ma w polandzie przedstawiciela, a co do ceny to zestaw na przod do hondy to jakies 650$ tylko tarcze to 310mm wiec bez 17" felg nie podchodz ;)
Mam Kashiyama u siebie, do toczenia sie nadaja. Teraz na dniach zmieniam na Ferodo - zobaczymy, czy poczuje roznice ;)
TZn masz kaszijamy i musisz toczyć tarcze bo biją, po tym jak jeździły na kaszijamach tak? No bo tarcz kaszijama chyba nie ma, ani klocków się nie toczy :D A czemu zmieniasz, kiepsko hamowały, szybko się grzały, pyliły mocno?? Napisz coś więcej bo kupiłem te klocki do Civa 1,6SOHC razem ze zwykłymi tarczami brembo i chce wiedzieć na co mam się przygotować. Kumpel miał je w CRX i wytrzymywały naprawdę sporo ze zwykłymi tarczami.
ja kupilem Kashiyama no i zadowolony za bardzo nie jestem, hamowac hamuja ale ze sie tak wyraze kultura pracy niezachwycajaca:/ juz ich nie kupie
A co sądzicie o klockach Kashiyama (chyba tak się pisze).
Nie wiem jak sie pisze, ale wiem ze zakładaja je w serwisach toyoty jako orginały.
ja kupilem Kashiyama no i zadowolony za bardzo nie jestem, hamowac hamuja ale ze sie tak wyraze kultura pracy niezachwycajaca:/ juz ich nie kupie
TZn hałasują?? Piszcie jakoś po ludzku :grin:
TZn masz kaszijamy i musisz toczyć tarcze bo biją, po tym jak jeździły na kaszijamach tak? No bo tarcz kaszijama chyba nie ma, ani klocków się nie toczy :D A czemu zmieniasz, kiepsko hamowały, szybko się grzały, pyliły mocno?? Napisz coś więcej bo kupiłem te klocki do Civa 1,6SOHC razem ze zwykłymi tarczami brembo i chce wiedzieć na co mam się przygotować. Kumpel miał je w CRX i wytrzymywały naprawdę sporo ze zwykłymi tarczami.
Hehe, mam klocki Kashiyama i do spokojnej jazdy (toczenia sie) sie nadaja :) Nie moge za wiele o nich powiedziec, gdyz mialem pogiete tarcze od poczatku jak zalozylem Kashiyamy, w zwiazku z czym nigdy nie moglem dac im jakiegos konkretnego wysilku (w sensie takim, zeby intesywnie hamowac wielokrotnie). Ale przez 15 000 dynamicznej jazdy nie narzekalem, a jeszcze ich troche zostalo. Zmieniam klocki, bo zmieniam tez tarcze i nie chce ich zakladac do na w pol zuzytych klockow, powiedzmy sobie, byle jakiego producenta. Aha, a pylenia jakiegos *****istego nie zaobserwowalem.
u mnie te kashayamy czy cus, piszcza, myslalem ze to tylko w zimie ale zimy nie ma a te dalej do pierwszego wiekszego hamowania popiskuja, moze to nie ich wina no ale na poprzednich bylo git
tak samo po hamowaniu na autostradzie 160 do 60km/h jakos mniej pewnie hamuja
generalnie to tragedii nie ma, ale mysle o jakis ferodo na nastepny raz, ew ATE
pylenie nie wiem bo mam stalufelgi
Dzięki chłopaki, o taką opinie mi chodziło :D Mnie tam nie przeszkadza pisk, szum, hałas, pylenie. Mają hamować przy normalnej jeździe i to wszystko. Pozdrawiam!
a co do tematu to ktos sie orientuje ile moga kosztowac te??
http://www.wilwood.com/BrakeKits/Pages/05/index.asp
niby co cifa pasują a w polsce to wogoole tej firmy nie widać.
nie ma bo chca za dużo na start na razie ale kto wie może kiedyś :D
na razie jest bardzo dobry TarOx.
http://www.tarox.com/ - fotki itp
www.e-x-c.com --> e-x-c@e-x-c.com = ceny
juz niedlugo zaczne wklepywac w sklep.
Ja polecam www.hamulce.net :grin: Kupiłem tam ostatnio tarcze Brembo(260zeta)i Ferodo Premiery (130zetów)...Własciciel zaopatruje ludków ze swiata sportów motorowych,wiec czesto smiga na zawody po Polsce,dzieki temu mi np. dowiózł na drugi dzien od zamowienia komplecik pod samą pracę :razz: .Bardzo miły gosc i jak cos zobowiazał sie wymienic jak by cos nie pasiło :)
ps.pozatym jak sie z nim ustawisz to zobaczysz bardzo ciekawe autko jakim smiga :twisted:
W moim miescie jednak nei znalazlem Ferodo, zmienilem na jakies inne (nawet nie spisalem nazwy :( ). Nastepne beda Ferodo (pewnie z netu zamowie bo moje miasto to wiocha)...
Ale mam inne pytanko. Otoż przy zmianie klockow pomyslalem sobie, ze wymienie tez plyn hamulcowy... Niestety gosc nie mogl za cholere odkrecic tej malej jakby srubeczki przy prawym kole (od pasazera). To chyba cos wlasnie od plynu ham., albo odpowietrzania czy cos... Powiedzial ze nie podejmie sie na hama jej odkrecania bo moze zerwac (psikanie srodkami nie dalo skutku). Twierdzi, ze bede mial problem przy zmianie plynu i pewnie wydatek na nowy ten element.. no wlasnie tu nie pamietam nazwy :( Bo twierdzi, ze nie da sie kupic tylko tej srubki tylko caly element :( jak to sie nazywa ? I co o tym sadziecie? Bedzie mnie czekal wydatek? (twierdzil ze pewnie kilkaset zlotych) Sorki, za pewnie lamerskie pytania :)
Ja od ponad roku jezdze na EBC, tzn klocki z zielonej serii i tarcze ale te zwykłe wentylowane nie turbo groove. Komplecik bardzo sobie chwale
Z tego co ja wiem opowiada CI bajki. Jesli odpowietrznik urwie się przy odkręcaniu to trzeba delikatnie rozwiercić i wyjąć pozostałość - tylko na zdjętym zacisku hamulcowym. Odpowietrznik jest na 100% do kupienia - nie musisz od razu całego zacisku. Moim zdaniem gość Cię próbuje naciągnąć. CO prawda pisze to na podstawie Twojej relacji, bo trzbea byłoby zobaczyć jak ma się sam zacisk, ale w najgorszym razie zestaw do regeneracji powinien załatwić sprawę, ten zestaw to komplet elementów, które mogą się ze starości zniszczyć w zacisku. Także nie panikuj, a jak będziesz miał planowaną wycieczkę do Wawy to daj znać - dam Ci namiar dobrego fachowca, który Ci to zrobi i na 100% nie przepłacisz, bo to mój kumpel i wynegocjowałem u niego specjalne zniżki dla klubowiczów :D W każdym razie nie daj się wkręcić w wymianę zacisku - to dla gościa najbardziej opłacalne finansowo i najmniej się narobi...
Z tego co ja wiem opowiada CI bajki. Jesli odpowietrznik urwie się przy odkręcaniu to trzeba delikatnie rozwiercić i wyjąć pozostałość - tylko na zdjętym zacisku hamulcowym. Odpowietrznik jest na 100% do kupienia - nie musisz od razu całego zacisku. Moim zdaniem gość Cię próbuje naciągnąć. CO prawda pisze to na podstawie Twojej relacji, bo trzbea byłoby zobaczyć jak ma się sam zacisk, ale w najgorszym razie zestaw do regeneracji powinien załatwić sprawę, ten zestaw to komplet elementów, które mogą się ze starości zniszczyć w zacisku. Także nie panikuj, a jak będziesz miał planowaną wycieczkę do Wawy to daj znać - dam Ci namiar dobrego fachowca, który Ci to zrobi i na 100% nie przepłacisz, bo to mój kumpel i wynegocjowałem u niego specjalne zniżki dla klubowiczów :D W każdym razie nie daj się wkręcić w wymianę zacisku - to dla gościa najbardziej opłacalne finansowo i najmniej się narobi...
aha, do Wawy raczej nie bede sie wybierał :) ale dzieki za info :) czyli rozumiem, ze jest cos takiego do kupienia, a jaki jest tego koszt? I gdzie to moge znalezc?
Poszukaj w sklepach z częściami motoryzacyjnymi - jak nie będa mieli, to Ci ściągną. Jaki jest koszt? Nie wiem dokładnie, ale chyba kilkanaście złotych - chociaż mogę się mylić bo w tym momencie strzelałem.
Poszukaj w sklepach z częściami motoryzacyjnymi - jak nie będa mieli, to Ci ściągną. Jaki jest koszt? Nie wiem dokładnie, ale chyba kilkanaście złotych - chociaż mogę się mylić bo w tym momencie strzelałem.
Tak sobie mysle, ze jesli napewno mowimy o tym samym to gosc rzeczywiscie postapił po hamsku nie mowiac mi o takiej mozliwosci, tylko ze czeka mnie spory wydatek na caly zacisk.. Aha, ten *******ik ma kilka cm dlugosci i wystaje tak z calosci. Tak to wygladalo. Odkreca sie go kluczem (nie dał niby rady)... O tym samym mowimy? :) Chce sie upewnic. Po tym w****ia mnie podejscie takich lnaciągaczy, nawet nie wspomnial ze jest szansa by tanio to zalatwic, tylko ze mam duzy problem i wydatek...
mówimy o tym samym - max z 1,5cm. Zrób zdjęcie to Ci powiem, czy o to chodzi - ale jeśli służy do odpowietrzania to na pewno to. Jak będziesz miał problem ze znalezieniem to napisz mi na maila - załatwię Ci przez kumpla i wyślę pocztą. Tylko zrób zdjęcie i przyślij, żebyśmy mówili o tym samym na 100%.
w przypadku odkrecenia takiej sruby zazwyczaj nie uzywa sie zadnych WD-40 bo sam plyn hamulcowy ma dobre wlasciwosci, przez co rzadko to sie zapieka. Nie powinno byc z tym problemu z odkreceniem.... Dziwne
mówimy o tym samym - max z 1,5cm. Zrób zdjęcie to Ci powiem, czy o tym samym - ale jeśli służy do odpowietrzania to na pewno o tym samym. Jak będziesz miał problem ze znalezieniem to napisz mi na maila - załatwię Ci przez kumpla i wyślę pocztą. Tylko zrób zdjęcie i przyślij, żebyśmy mówili o tym samym.
na dniach bede wyważał koła to pstrykne foto (nie pamietam czy to jest widoczne zaraz pod felgą, czy cos trzeba zdemontowac).. Ale chyba to to samo. Male gownienko i znajduje sie chyba tylko przy jednym kole (od strony pasazera)..
nie, te odpowietrzniki są przy wszystkich kołach :!: Ale zrób zdjęcie, bo na sucho to nie ma co spamować. A LIO prawdę mówi - tez mnie to dziwi...
nie, te odpowietrzniki są przy wszystkich kołach :!: Ale zrób zdjęcie, bo na sucho to nie ma co spamować. A LIO prawdę mówi - tez mnie to dziwi...
I przy kazdym kole trzeba to odkrecic? Bo gosc zmienił z jednej strony klocek hamulcowy. ale tam nie probowal takiego czegos odkrecac... Dopiero przy tym drugim kole to chyba było i chcial odkrecić...
odpowietrznik masz przy wszystkich kolach, aczkolwiek uklad na upartego chyba mozesz odpowietrzyc uzywajac tylk odwóch.
teoretycznie można odpowietrzyć tylko dwoma, ale ja tak nigdy nie robiłem - tylko to co znam ze słyszenia, także się nie wypowiadam. Ale naprawdę zrób zdjęcia bo inaczej to nasze gdybanie przypomina:
"gdyby babcia miała wąsy..."
Czekam i powodzenia - odezwę się jak wrzucisz zdjęcie.
teoretycznie można odpowietrzyć tylko dwoma, ale ja tak nigdy nie robiłem - tylko to co znam ze słyszenia, także się nie wypowiadam. Ale naprawdę zrób zdjęcia bo inaczej to nasze gdybanie przypomina:
"gdyby babcia miała wąsy..."
Czekam i powodzenia - odezwę się jak wrzucisz zdjęcie.
ok, pstryknę fotke :)
I ostatnie pytanko. A jesli mowa o tym odpowietrzniku (na ktory wszytsko wskazuje) to jest on od razu widoczny jak zdejme felge?
jest od wewnętrznej strony w górnej części zacisku hamulcowego
jest od wewnętrznej strony w górnej części zacisku hamulcowego
ok, zobacze co i jak.. Dzieki :)
Oooo, mam pomysl, zaraz zobacze w manualu czy nie ma tego fotki i bedzie jasne :)
ok, na 99,9% to odpowietrznik :)
witam,sory że odświeżam temat ale będe musiał wymienić tarcze bo są zwichrowane,znajomy może mi załatwić ATE po 100zł za sztuke ponoć są to tarcze z wyższej półki,co możecie o nich powiedzieć?cenie waszą opinie dlatego pytam.mówią że to bardzo dobre tarcze czekam na opinie
witam,sory że odświeżam temat ale będe musiał wymienić tarcze bo są zwichrowane,znajomy może mi załatwić ATE po 100zł za sztuke ponoć są to tarcze z wyższej półki,co możecie o nich powiedzieć?cenie waszą opinie dlatego pytam.mówią że to bardzo dobre tarcze czekam na opinie
w komplecie z klockami EBC Greenstuff i normalnej jezdzie aczkolwiek dynamicznej w miare wygląda to tak: wyjezdzasz z domu 100km/h hamujesz do 40km/h jedziesz dalej 60km/h hamujesz do zera tarcze robia sie sine śmierdza a pedał jest miekkie nawet z płynem motula rbf 600 generalnei są do dupy, wiem że janek też je ma pytanei jak mu sie teraz jezdzi bo kiedys narzekał ale moze cos sie zmienilo
ja mam brembo gladkie (180 zł komplet) plus ebc green (220) i zauwazylem ze przednie tarcze sie deczko szybko zuzywaja.
przy hamowaniu ze 160 czy ze 180 do 100 np jest git i pedal nei rabi sie sflaczaly ale widze ze tarcze sa za miekkie do tych klocuszkow - widac zuzycie tarczy po przejechaniu 1 tys km.
ps. oryginalne klocki sa marki nissin tak samo jak zaciski hamulcowe.
btw sa bardzo dobre
mow do mnie jeszcze, zaraz jak kupilem honde to mialem w niej jeszcze nissiny, niestety koncowka wiec dlugo nie pojezdzilem ale na prawde sa ok
ps mozna je kupic poza aso? ma ktos jakies namiary/ceny
Maly update jesli chodzi o Kashiyama - dzisiaj po zdjeciu z samochodu po 16 000 km dynamicznej jazdy miejskiej byly praktycznie na smietnik. Nie polecam.
no to widze że już ich nie kupie tylko teraz jakie hym
w tam. ja zdarłem ferodo premiery w 7000km...
w tam. ja zdarłem ferodo premiery w 7000km...
a ja EBC green w 6 tysi na 17" nie ma reguły :P
ale ja ze swej strony tez nie polecam -ponownie z reszta- tych kasijama:P ponawiam pytanie odnosnie nissin'ow gdzie mozna zakupic?
No wiec mam zalozone od dni kilku Ferodo Premier z tarczami EBC gladkimi i musze powiedziec, ze jak na ta cene, to jestem bardzo zadowolony. Szczegolnie podoba mi sie, ze mozna precyzjnie dozowac sile hamowania (zapewne to zasluga klockow). Za kilka dni powinien mi sie ten zestaw porzadnie juz ulozyc, to mu do*******e i napisze co sie bedzie dzialo ;)
to i ja dorzuce swoje 3 grosze do tematu. Mam zwykle brembo + ferodo premier w mazdzie, szybka ona nie jest wiec tym bardziej te hamulce sa zdyskredytowane tym co sie dzieje. tarcze zuzywaja sie zdecydowanie za szybko, klocki sa twarde i jak sie troche nagrzeja to zaczynaja tracic sile hamowania. pisze "troche", bo samochod ma raptem 60 koni. ze 2 tygodnie temu musialem pojechac stosunkowo szybko przez miasto na dystansie okolo 15km, to stracilem hamulce w polowie drogi i to hamujac od poczatku rowniez silnikiem! jednym slowem sa do dupy - szybko sie zuzywaja, wcale dobrze nie hamuja. lepiej dorzucic tych pare groszy i zainwestowac w EBC, co zreszta bede uskuteczniac w Civicu.
pozdrawiam
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.