Zobacz pełną wersję : Kolektor z b7 do d14a4 PROBLEM
Witam dziś się bawiłem i zrobiłem przekładke kolektora b7 do d14a4 wszystko fajnie wyszło odpalam i tak przerazliwy gwizd swist obroty 3 tys:/ wtyczki nie pomylone na 100% przepustnica zostala z d14
Tzn. po odpaleniu obroty utrzymują się na poziomie 3 tys. i słychać gwizd, czy występuje on tylko powyżej 3 tys? Wszystkie niepotrzebne otwory zaślepione? Kolektor dobrze przylega do głowicy? Nie łapie lewego powietrza?
odpalam odrazu wlatuje na 3 tyś i swiszczy lekko gaz i przestaje swistac ale jest 5 tys obrotów:/ jeden otworek od grzania przepustnicy zaslepiony w kolektrze b7 byla blacha na silikonie zamiast krokowca teraz krokowy z b7 jest i to samo :/
Jeśli wszystko jest podłączone jak być powinno i wszystkie czujniki działały przed montażem ssaka z to dokładnie obadaj w poszukiwaniu lewego powietrza. Innej opcji nie widzę.
No wezme jeszcze raz wszystko rozbiore jeszcze raz nowe usczelki moze je jakas pasta nasmarowac dla pewności. Kolega moze robil taki mod?
Dopiero się zabieram, bo brakuje mi 3 elementów które kompletuję już kawał czasu... :rolleyes:
Uszczelka pod kolektor była nowa?
nowa ale tania :/ jakich elementow moze ja coś przeoczyłem :/
Jeśli podłączyłeś wszystko jak trzeba, to stawiam na uszczelkę pod kolektor. Nie zapomnij dobrze oczyścić głowicę i ssaka z pozostałości po poprzedniej uszczelce.
jakich elementow moze ja coś przeoczyłem :/
Wątpię. Części, których potrzebuję powinny być w komplecie i bez nich nie podłączyłbyś właściwie całości (reg. ciśnienia paliwa, zaworek podciśnienia skrzyni korbowej i uchwyt linki gazu).
a to wszystkie czesci mam bo po starym silniku mi zostały:) głowica byla idealna bo stara uszczelka została na ssacym d14. Wszytsko zrobilem tak---> ssak b7 z zaslepionym otworkiem krokowego listwa paliwa i regulator z b7 wtryski d14 przepustnica d14 uszczelka przepustnicy d14 czujnik temp pow b7 przerobiona wtyczka linka gazu zostala z d14
ile otworów z krokowego zaślepiłeś ?
masz gdzieś na 100% lewe powietrze, podłączyłeś serwo hamulcowe wogóle ?? xD
przez uszczelkę nie miał byś takiego świstu
zrób tak
odpal auto i zatkaj czymś wejście do przepustnicy/ rurę filtra powietrza tylko uważaj zeby nie zdusic silnika
świst powinien byc dużo głośniejszy i nie powinieneś mieć problemów z lokalizacją
teraz jest seryjna krokówka z b7 i to samo .servo podpiete. Jutro przysłonie reka przepustnice jak zdechnie znaczy ze to nie lewe powietrze. Kupie nowa uszczelke zeszlifuje klockiem kolrektor i zkrece
a przypadkiem nie podpiąłeś TPSa pod wtyczke od map sensora i odwrotnie? ;) są takie same i czasem się ludzie mylą
napewno nie bo sobie opisalem nawet dla próby je zamieniałem i to samo się dzieje:/
RadekTymecki
15-04-12, 09:02
nie zamieniaj bo możesz czujniki zjarać i wtedy fura będzie wywalać ci checka i kręcić max do 3 tys
nic sie nie stalo pal od kopa tylko odrazu wskakuje na 3 tyś i świszczy:/ check nie wyskakuję
Problem rozwiązany :D pozostałosci starej uszczelki na kolektorze koło kanału mapsensora i takie jaja:/ dorobiona uszczelka doszedł dolot i kolektor 4 2 1 nie to auto :D B seria to to nie jest ale jak na 1.4 daje rade:d Pozdro i dzięki za rady :)
Siemka nie chce zakładać nowego tematu więc pisze tu... sa problemy z d14 +ssacy b7 mianowicie autko smiga ok tylko pali jak smok, jade wcisne sprzegło obroty trzymaja sie 1200 dopiero jak sie zatrzymam spadaja na własciwe co to moze byc map sensor zmieniony tps zmieniony ustawiony na 0,5 V na zamknietej przepustnicy chyba ze jakis trik się stosuje przy modzie kolektora jakis otwór w przepustnicy zaślepia czy cuś...
Mimo wszystko smok raczej nie pali. Ile pali teraz?
za 40 zł zalane zrobione 50 km i susza :/ wali paliwem jak by cały czas na ssaniu szła :/
W sumie nie wiem jak się to robi w 6 genie bo to w zasadzie nie w moim aucie takie jacja sie dzieją
W sumie < szukaj > samodiagnostyka, ale w zasadzie nie wiem nie musze w swoim aucie robic samodiagnostyki.
Na powaznie , jaki wtryski sa zamontowane, seryjne jakie byly , czy te ze ssaka ??. jak te ze ssaka to zamontuj Koledze / Kolezance stare seryjne wtryski.
No ja Lubie V generacje:P i tam umiem samodiagnostyke robic chociaz nie mam potrzeby a w 6 genie jest zasrane obd2 i pewnie jakieś róznice sa w samodiagnostyce .Poszukam i zrobie. Wtryski zostały 190ccm
PS. 81saren Kierunki lezą idealnie dzięki:)
No ja Lubie V generacje:P i tam umiem samodiagnostyke robic chociaz nie mam potrzeby a w 6 genie jest zasrane obd2 i pewnie jakieś róznice sa w samodiagnostyce .Poszukam i zrobie. Wtryski zostały 190ccm
PS. 81saren Kierunki lezą idealnie dzięki:)
no w 6gen samodiagnostyka jes masakrycznie ciężka. Wisi sobie przy kompie 1 kostka z 2 kabnelkami i trzeba zrobić zwarcie na nich - masakra ;)
no w 6gen samodiagnostyka jes masakrycznie ciężka. Wisi sobie przy kompie 1 kostka z 2 kabnelkami i trzeba zrobić zwarcie na nich - masakra ;)
No widze ze kolega zna to dobrze więc gratuluję awaryjnej hondy.Mi ta wiedza nigdy nie była potrzebna a i teraz mysle ze nie dowiem się co jest przyczyna takiego dziwnego zachowywania sie obrotow biegu jałowego
No widze ze kolega zna to dobrze więc gratuluję awaryjnej hondy.Mi ta wiedza nigdy nie była potrzebna a i teraz mysle ze nie dowiem się co jest przyczyna takiego dziwnego zachowywania sie obrotow biegu jałowego
Już? Ulżyło Ci? wspaniale ! :)
pokręć śrubą od regulacji obrotów jałowych w przepustnicy, śrubą ogranicznika motylka i może Ci sie uda to wyeliminować. ssak i przepustnica składane na nowych uszczelkach?
tak uszczelki nowe sa sruba obrotow krecilem ustawione na rozgrzanym silniku sa na 900 jest wszystko ok dopuki się nie ruszy jadac i wciskajac sprzegło obroty powinny zleciec do 900 a sa na 1200 dopuki sie nie zatrzymam wali bęzyna jak by na ssaniu chodził. a na zimnym ssanie powinno byc 1500 jest ale dosłownie przez chwile i spada do 900. Na dniach podmienie krokowy i zobacze co sie bedzie działo
Samodiagnostka nie wykazała zadnych błędów:/
Dawid i co usunąłeś usterkę?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.